Legoland Billund

Pak bilen og kør en tur til Universe Science Park, Randers Regnskov eller Tivoli Friheden. HK Medlemsfordele har mange gode sommertilbud i Jylland denne sommer, hvor du og din familie kan få gode oplevelser sammen.
Nogle af de mest populære tilbud er blandt andet:

• Rabat på billetterne til Legoland - Op til 129 kr. pr. billet.
  • 50 kr rabat på entreen og 75 kr rabat på entre med turbånd til Tivoli Friheden.
  • 20% rabat på Universe Science Park .
  • Spar mindst 35 kr på entreen i Jesperhus Blomsterpark. Få også rabat på ophold eller årskort, som udover blomsterparken også giver rabatter på attraktioner flere steder i landet
  • Oplev Hjerl Hede med 20% rabat på entreen, børn under 18 år kommer gratis ind.

Sådan får du rabatterne

1. Klik ind på siden om medlemsfordele
  2. Når du klikker på et interessant tilbud, bliver du bedt om at logge ind med din HK pinkode eller NemID.
  3. Ved hvert enkelt tilbud er det tydeligt skrevet, hvordan du får rabatten.
  4. Mange kan købes online. Ved andre skal der printes en kupon, som skal vises ved indgangen, eller skal fremvise dit HK medlemskort – det kan du downloade til print eller mobil via mitHK.

Udbuddet af medlemsfordele varierer henover året.

Få de gode tilbud på mail

Meld dig til Nyhedsbrevet HK Medlemsfordele. Så er de gode medlemsfordele kun et klik væk.
Nyhedsbrevet HK Medlemsfordele kommer i din mail hver 14. dag.
Meld dig til ved at logge på "Min profil" på mitHK. Scroll ned og sæt sæt hak i ”Nyhedsbrevet HK Medlemsfordele”. Du kan også skrive til medlemsfordele@hk.dk

Har du spørgsmål til HK Medlemsfordele, er du meget velkommen til at skrive til medlemsfordele@hk.dk

DU FÅR RABAT MED HK

Vi er mange. Faktisk over 200.000 medlemmer – og derfor kan vi lave stærke rabataftaler, som du har fri adgang til som en del af dit medlemskab. Du kan bl.a. spare mange penge på Alka-forsikringer. Som HK’er kan du desuden blive medlem af Forbrugsforeningen, hvor du får rabat på alt fra benzin og briller til tøj og isenkram.