Henover efteråret 2018 har du mulighed for at tage kurser, som er tilrettelagt med særligt henblik på fleksjobbere.

Kurserne afvikles på 4 timer og tager hensyn til deltagernes evt. skånebehov. Andre interesserede medlemmer er også velkomne.

Trivsel, resiliens og positiv psykologi

Du kan træne din mentale robusthed og forebygge blandt andet stress. Kom og lær, hvordan modgang håndteres, og hvordan du kan bruge dine personlige styrker som redskaber.

Målrettet jobsøgning

Find ud af, hvilke jobs der passer bedst til dig, og få gode tips til at søge dem - så du også kommer til jobsamtale. Hør om mulighederne for at få nye kompetencer, så du bliver endnu mere interessant på arbejdsmarkedet. I uddannelsessystemet findes der kurser og uddannelse, som passer til fleksjobbere og andre med interesse i korte kursusdage. Kom og bliv klogere.

Kurserne er gratis og er åbne for alle medlemmer af HK.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at
kontakte Hanne Lund-Nielsen

Hent en flyer med alle kurserne her

Lokale fleksjob-netværk for dig

Kender du netværkene for fleksjobbere i Midt- og Vestjylland? Her kan du mødes og sparre med andre HK'ere, som også er i fleksjob. Og her er bestemt også plads til dig. Se, om netværkene er noget for dig.