Er du jobsøgende eller overvejer du at skifte branche? Så er der masser af inspiration, netværk og gode kontakter at hente under den fælles fynske Jobmesse, hvor HK Midt’s a-kasse er med i den fælles a-kassestand. Det er den 20. september kl. 10-15 i Odense Congress Center.

Jobmesse Fyn 2018

Der var sidste år næsten 7.000 gæster til Jobmessen på OCC, der i fællesskab afholdes af de fynske kommuner. De mange gæster blev budt velkommen af virksomheder, skoler og a-kasser, der alle stod klar med ny indsigt, viden og gode ideer til jobsøgningen – eller jobskiftet:

- Der er bare en rigtig god stemning omkring Jobmessen på Fyn, fordi mange jobsøgende og mange virksomheder får lov at møde hinanden i et fælles forum. Derfor kan jeg kun anbefale jobsøgende HK’ere at tage på Jobmessen, hvor du kan lære en del nyt, fortæller Marianne L. Nielsen fra Job & Vejledning hos HK Midt:

- Vi er en del af den fælles a-kassestand, hvor der er mulighed for en uformel snak, gode råd og vejledning. Vi har de tidligere år oplevet en stor interesse fra gæsterne for at få sparring på deres CV og for hele området ”Bliv klar til jobsøgning”.

Læs mere på jobmessefyn.dk

Marianne anbefaler interesserede at besøge www.jobmessefyn.dk:

- På hjemmesiden kan du læse meget mere om selve messen, og du får et godt indtryk af, hvad der sker på messen og af den gode stemning derude. Vi glæder os til at se dig på Jobmessen 2018, runder hun af.

Fakta om den fynske jobmesse

Jobmesse Fyn er den største jobmesse på Fyn. Det er i år 6. gang, messen afholdes. Den arrangeres i et samarbejde mellem de fynske kommuner. Jobmessen er et interessant mødested for jobsøgende og virksomheder, der ønsker at rekruttere nye medarbejdere.  Jobmesse Fyn afholdes i Odense Congress Center, den 20. september fra klokken 10-15.