De midt- og vestjyske HK-medlemmer omsatte i 2017 for mere end fem millioner kroner - helt præcis 5.182.960,63 kroner - gennem Forbrugsforeningen.

De i alt 382 aktive medlemmer, der havde et Forbrugsforeningskort, optjente ikke mindre end 266.561,92 kroner i bonus. Det svarer til en bonus på 697,81 kroner pr. medlem i snit.

Kort til Forbrugsforeningen

Det koster 132 kroner om året at være medlem af Forbrugsforeningen, der er Danmarks største indkøbsforening.

Med et Forbrugsforeningskort har du mange muligheder for at gøre en god handel. Foruden tusindvis af fysiske butikker landet over, findes der et stort antal internet butikker, så du hjemmefra kan gøre dine indkøb og spare penge samtidig.

Her er der penge at spare: Advokater og boliger, bil og transport, bøger og papir, børn og unge, dagligvarer, elektronik og hårde hvidevarer, ferie i ind- og udland, fest og oplevelser, hus og have, personlig pleje og udvikling, sport og fritid og tøj og sko.

Artiklen er opdateret 24. september 2018

DU FÅR RABAT MED HK

Vi er mange. Faktisk over 200.000 medlemmer – og derfor kan vi lave stærke rabataftaler, som du har fri adgang til som en del af dit medlemskab. Du kan bl.a. spare mange penge på Alka-forsikringer. Som HK’er kan du desuden blive medlem af Forbrugsforeningen, hvor du får rabat på alt fra benzin og briller til tøj og isenkram.