Den seneste måned er det væltet ud med god KollegaKarma til alle de kolleger, der er blevet nomineret til prisen som Danmarks Bedste Kollega. Alle nominerede har fået deres kollegers nominering i en mail. Det varmer de gode kolleger. Og det er lige netop et af formålene med prisen:

-Vi ved, at gode kolleger er den enkelt faktor, der betyder mest for, at vi har det godt på jobbet. Derfor fortjener de gode kolleger al den ros og anerkendelse, de får med nomineringerne, siger HK’s næstformand Martin Rasmussen.

Juryen skal vælge 10 finalister og vinderne

Foreløbig er der kommet flere end 1.500 nomineringer, og juryen skal snart i gang med at vurdere indstillingerne.

-Jeg glæder mig rigtig meget til, at vi lige om lidt udvælger de 10 finalister og selvfølgelig til vi kårer den endelige vinder i Cirkusbygningen den 13. november, siger Martin Rasmussen, der er den ene af fire deltagere i juryen, der skal finde vinderen.

De andre medlemmer af juryen er: Anne-Marie Røge Kragh, Dansk Erhverv, Kim Nissen, Foreningen af offentlige HR-chefer, Erik Kristoffersen, Arbejdsmiljørepræsentant.

Du kan nominere din kollega her

Du kan deltage i kurser og arrangementer

Vores kurser tager udgangspunkt i konkrete og aktuelle krav på arbejdsmarkedet. Du møder professionelle undervisere og oplægsholdere, der sikrer, at du får konkret viden med dig hjem. Så står du stærkere både fagligt, socialt og personligt, når du møder udfordringer i hverdagen. Du får det som en del af dit medlemskab - det eneste, det koster dig er din tid.