Netværksgruppen

Et par håndfulde topengagerede medlemmer står i spidsen for en række nye, faglige netværk i HK/Privatregi - og du er inviteret med!

HK Hovedstaden:

Netværk om det gode møde

Her videndeler du og får inspiration til at skabe effektive og gode møder, som ingen vil gå glip af. Initiativtager til netværket er HK-medlem Else-Marie Lohse, som har erfaring som mødedeltager gennem mange år.

HK Hovedstaden:

Netværk for personlige assistenter og chefsekretærer

Her er netværket for dig, der er PA’er, chefsekretær, koordinator, eller arbejder med HR eller management support. Du møder andre, der også har job, hvor man sidder tæt på ledelsen. Netværkets initiativtagere er HK-medlemmerne Monika Maurer og Tine Willer, som henholdsvis arbejder som management supporter og personlig assistent.

HK Sjælland:

Netværk om praktisk anvendelse af Microsoft Office

Sammen kan I i dette netværk inspirere hinanden og blive klogere på Office-programmernes mange muligheder. Netværket er startet af HK-medlem Anne Rosenstand, der selv har stor erfaring med brug af Office-programmerne.

HK Sjælland:

Netværk om administration af uddannelse af tillidsvalgte

Netværk for dig, der arbejder i en faglig organisation og har administrative opgaver vedrørende uddannelse af tillidsvalgte. HK-medlem Pernille Poulsen, som arbejder i FOA, har taget initiativet til dette netværk.

HK Midt:

Netværk for projektledere og koordinatorer

Lige noget for dig, der er projektleder, koordinator eller arbejder med projekter og events. Netværket er startet af Janne Høgshøj, der selv er uddannet projektleder, driver selvstændig idé- og eventbureau og underviser på erhvervsakademier.

HK Nordjylland:

Netværk for medarbejdere i servicefag

Netværk for HK/Privat-medlemmer, der arbejder med kundeservice, eller er deres virksomheds ansigt udadtil, enten i telefonen eller i receptionen. Netværket faciliteres af Jacob Jensen, der har 10 års erfaring fra telebranchen og brænder for den gode kundeoplevelse.

HK Sydjylland:

Kundeservicenetværk

Arbejder du med kundeservice, eller er du din virksomheds ansigt udadtil enten i telefonen eller i receptionen, er du det oplagte medlem til dette netværk. Netværket faciliteres af Gitte Mose, der har arbejdet med kundeservice i tre år ved Syd Energi.
Læs mere om netværket og tilmeld dig det første møde i netværket her

Har du spørgsmål om de nye netværk, kan du skrive til netvaerk@hk.dk

Se listen over alle faglige netværk under HK/Privat her