Tirsdag den 30. oktober 2018 kl. 18-21 inviterer HK MidtVest til arrangementet ”Fremtidens karriereveje”, hvor du kan få tre spændende vinkler på karriereveje som HK’er – både de almindelige og nogle mere utraditionelle.

Det foregår i HK-Huset, Vestergade 43 i Herning, hvor du kan møde repræsentanter fra Salling Group, ATP Udbetaling Danmark og Gældsstyrelsen, som fortæller om mulighederne.

Tavle med ordene keep educating yourself

Du kan også møde repræsentanter fra de lokale uddannelsesinstitutioner, som vil give dig overblik over mulighederne for kurser og efteruddannelse. Og du kan af HK’s konsulenter få at vide, hvor og hvordan du kan komme på skole og søge penge til det via kompetencefonde og Omstillingsfonden.

Endelig kan du høre om mulighederne for at blive freelancer, idet freelancer.dk – HK’s bureau for dig, der arbejder helt eller delvist som freelancer/selvstændig eller drømmer om det – vil være tilstede.

Få masser af inspiration

HK MidtVests jobformidler Lone Bjørnkjær kommer også og fortæller om HK JobBørs, der matcher medlemmer, som ønsker nyt job, med arbejdsgivere, der søger kvalificerede medarbejdere.

Endelig kommer Hanne Lund-Nielsen, karrierevejleder i HK MidtVest, med inspiration til at tage det næste skridt i dit arbejdsliv. Se mere her

- Vi tilbyder en aften, hvor du får masser af inspiration. Vi lever i en tid med et arbejdsmarked i rivende udvikling, og du spørger måske dig selv: Følger mine kompetencer med mit job? Er jeg en attraktiv medarbejder i fremtiden? Det kan du få svar på, lige som du kan få overblik over mulighederne for kompetenceudvikling, hvis du melder dig til arrangementet, lyder det fra Marianne Køpke, afdelingsformand for HK MidtVest.

Arrangementet er for alle medlemmer af HK MidtVest, og der er frist for tilmelding fredag den 26. oktober 2018.

Der er begrænsede pladser, så først til mølle-princippet gælder. Meld dig til
Artiklen er opdateret 16. oktober 2018

UDVIKL DINE KOMPETENCER

De fleste job udvikler og ændrer sig. Derfor er det også vigtigt, at du følger med og tager de næste skridt i arbejdslivet. Det hjælper vi dig med, og det er noget af det, vi har allermest fokus på. Vi er eksperter i de mange muligheder, ved hvad der skal til, hvor det foregår – og hvordan du kan finansiere det, hvis det koster penge.