Afdelingssektorformand Annette Godsvig Laursen og faglig konsulent Charlotte Erbs viser årets julekalender frem. Nu med færre låger og flere præmier

Sidste års succes med Kollega Karma-julekalenderen følges i år op af en ny HK Stat Sydjylland julekalender, som bliver delt ud lige nu. Denne gang er antallet af låger begrænset til fire, svarende til de fire sidste uger før juleferien.

Der pakkes en portion kalendere til hver arbejdsplads

Bag hver af de 4 låger er der mulighed for at vinde en festlig overraskelse til dig og dine kolleger, og konkurrencen er åben for alle medlemmer af HK Stat Sydjylland. Lågerne gemmer et spørgsmål om årets resultater af OK18 forhandlingerne, og svarene er at finde på HK Stat Sydjyllands hjemmeside. I dagene omkring hver konkurrence er siden med det rigtige svar forsynet med en lille nisse for at hjælpe lidt. Send svaret til julistatsyd@hk.dk senest om tirsdagen. Bemærk, at første frist er tirsdag den 27. november.

Ledige medlemmer kan henvende sig på et af HK Sydjyllands tre kontorer i hhv. Kolding, Esbjerg og Rødekro og få udleveret et eksemplar af kalenderen.

HK Stat Sydjylland ønsker god fornøjelse og et tidligt glædelig jul!