Julebanko
Julebanko: Tilmeld dig længere nede i teksten

Mængden af julekort er som bekendt faldet markant de senere år. Det har en lidt utilsigtet og uheldig konsekvens, nemlig for julemærkehjemmene der har haft faldende indtægter. Det er altså blevet sværere for hjemmene at gøre det, de er gode til, nemlig at gøre en forskel for børn og unge:

- Det vil HK Midt gerne råde lidt bod på ved at invitere dig og dine kolleger til et stort julebanko, hvor indtægterne går til julemærkehjemmene. De fortjener en håndsrækning til deres flotte arbejde. Så tag HK-kollegaerne i hånden og vær med til en hyggelig aften, hvor vi sammen kan gøre en forskel, siger Pia Tørving, formand for HK Midt.

Flotte præmier – og dobbelt op

Gaver bankoMotto’et er klart: Ingen julebanko uden flotte præmier, og på præmiebordet finder du bl.a. ophold på Hotel Christiansminde, koncertbilletter, en spillertrøje fra Odense Håndbold og en luksusbrunch. Hertil kommer mange andre små og store præmier – og en hyggelig julestund med dine kolleger:

- Den første plade er gratis, mens de næste koster 10 kroner. 'Plade-pengene' fra aftenen dobler vi efterfølgende op og giver hele beløbet til julemærkehjemmene. Så vi glæder os til at se masser af medlemmer med mange spilleplader foran sig, smiler Pia Tørving

Om arrangementet

Tilmeld dig her: www.hk.dk/aktuelt/kalender/D2292220340 og husk at invitere dine HK-kolleger med.
Listen med præmier er ikke endelig, da der stadig kommer flere til, så der er masser at vinde - og en oplagt mulighed for at julehygge med kollegerne.

Tilmeldingsfrist er 2. december 2018.