Du har sikkert oprettet en profil på LinkedIn - det har 64 % af HK/Privats medlemmer i hvert fald. Måske lavede du den, fordi du på et tidspunkt har fået at vide af en eller anden i dit netværk, at det var en god ide. Eller måske gjorde du det efter at have fået et godt råd i forbindelse med et jobskifte eller et kursus. Og nu har du så profilen, men du får ikke logget ind på den særlig tit – og måske har du endda glemt passwordet igen? Lyder det bekendt?

Bare rolig, så er er du ligesom alle os andre. Men der er faktisk guld at hente ved at bruge platformen lidt mere aktivt, og det vil vi rigtig gerne hjælpe dig med! Din LinkedIn-profil er nemlig stærkest, når den er opdateret og godt udfyldt, når du har fået opbygget et netværk omkring den, og når den bruges aktivt til fx at dele nyheder, der kan bruges af andre i dit netværk - fx fra HK/Privat.

(Lidt) Mindre hyggesnak, (lidt) mere medlemsblad
På Facebook er vi meget glade for at hyggesnakke med jer, hvor vi på LinkedIn holder det mere skarpt på at dele alt det gode indhold fra HK/Privatbladet, som du måske ikke altid får læst, når bladet lander i postkassen.

På vores LinkedIn-side vil du derfor løbende få tips og gode råd til alt fra lønforhandling og videreuddannelse til karriere og trivsel. Vi deler også udvalgte kurser fra HK’s lange kursusliste, som du som medlem kan deltage gratis i. Og da siden stadig er i sin opstartsfase, så har du også rig mulighed for at hjælpe os med udvikle siden, så den er værd at følge.

Kort sagt: Her vil altid være noget at læse og like, som kan hjælpe dig som HK’er i dit arbejdsliv. Og når du liker, så deler du faktisk automatisk alle de gode tips videre til dit eget netværk, så du på den måde kommer godt i gang med at være aktiv på platformen.

Hvis du lige vil have finpudset din egen profil på LinkedIn, så klik ind på vores online kurser og tag kurset digital jobsøgning (det kan man sagtens gøre, uden at være aktivt på udkig efter et andet job): Tjek det ud her

Fire gode grunde til at følge HK/Privat på LinkedIn

1) Få gode guides og tips til lønforhandling, jobsøgning, karriere og meget andet
2) Få tilbud om kurser, seminarer og gå-hjem-møder i hele landet