- Vi sidder alle sammen blandt kompetente kolleger i hverdagen, men vi har måske lidt for meget den samme udsigt fra skrivebordet hver dag.

- Vi kunne godt tænke os at få nye vinkler på vores faglighed. Så skal vi dele din og vores viden, lyder det fra Jimmy Storm Jessen og Thommas Westerblaae, der er jobkonsulenter i Ringkøbing-Skjern og Holstebro Kommuner.

Jimmy Storm Jessen og Thommas Westerblaae

Jimmy Storm Jessen (til venstre) og Thommas Westerblaee står bag netværket under HK Kommunal MidtVest.

Netværket er for beskæftigelsesmedarbejdere i de ni kommuner i det midt- og vestjyske: Ringkøbing-Skjern, Herning, Lemvig, Holstebro, Skive, Struer, Ikast-Brande, Morsø og Viborg.

- Vi starter den 26. november 2018 kl. 16.30-18.30 i Holstebro med et oplæg omkring LAB-loven. Der kommer en ekspert og giver os nogle gode råd - og så sparker vi netværket i gang bagefter. Et netværk, som vi tror, kan gøre os fagligt stærkere, fortæller Jimmy Storm Jessen og Thommas Westerblaae.

Og se mere i videoen:

Artiklen er opdateret 15. november 2018

DU FÅR FAGLIGT FÆLLESSKAB

Vær med i det faglige fællesskab på din arbejdsplads. Det er dig og dine kolleger, der vælger tillidsrepræsentanten, der er HK’s lokale repræsentant. Og som kan hjælpe dig i dagligdagen. Et fagligt fællesskab er ikke blot faglig støtte – det er også socialt fællesskab, hvor du har indflydelse på aktiviteter og handlinger.