HK Handel Midt glædelig jul

Billede: Pia Thurøe, formand HK Handel Midt (tv.), sammen med Henriette Fuglsang, eventelev HK Midt, var en del af holdet, der besøgte kunder og butikker i Rosengårdcentret.

 

Glædelig jul! Det var budskabet fra HK Handel i sidste uge til de ansatte i butikkerne i Rosengårdcentret. De fik nemlig et julekort med en folder om julearbejdstider, en oversigt over kommende arrangementer i HK og en dåse med chokolade. 

 

   - Vi gør det for at ønske glædelig jul og for at minde de ansatte om at de skal huske at trække vejret ind i mellem. Også selvom der er travlt. Og så kan de altid henvende sig, hvis de får behov for det, siger Pia Thurøe, formand HK Handel Midt

 

TIP: Du kan læse mere om arbejdstider i julen som butiksansat her. Her får du hjælp til at tackle konflikter med kunder. Og husk at du altid kan kontakte HK, hvis du har spørgsmål, eller ringe til os på tlf. 7011 4545. 

 

HK Handel Midt teamet

Billede: Hele HK Handel-holdet, der besøgte Rosengårdcentret. Det var en fælles indsats med HK Handel Sjælland, som dagen efter besøgte Waves Shopingcenter i Greve med samme jule-budskab.

 

Butikker og kunder var glade for besøget

- Det er et godt initiativ, at I er ude at vise energi og ansigt. Det er et vigtigt signal at sende, mener Thomas Pedersen, der er ansat i Stadium.

 

Til de handlende kunder i centret var der indkøbsnet med "de 10 bud til at blive den perfekte julekunde", så vi alle kan nyde december sammen, uden stress og jag:

 

   - Vi skal være ordentlige, selvom der er kø. De gør det jo så hurtigt, de kan, og det er ikke for genere os, lyder det fra Marianne Lyø, der fik et indkøbsnet med hjem.

 

Vi er helt enige. Husk at nyde julen, også selvom der kan være lidt kø.

 

Pakken med julegodter til de butiksansatte

Pakken med julegodter til de butiksansatte: julekort, kommende arrangementer, julearbejdstider og chokolade.

 

de 10 bud til at blive en perfekt julekunde

  1. Vent ikke til to minutter i lukketid med at handle.
  2. Tal ikke i telefon, når mens du bliver ekspederet.
  3. Vær høflig, og send gerne medarbejderen et smil.
  4. Fortæl medarbejderen, hvis du er glad for den service, du har fået.
  5. Vil du klage, så gør høfligt opmærksom på fejlen.
  6. Respektér køkulturen.
  7. Har du fortrudt en vare i din indkøbskurv, så læg den på plads igen.
  8. Læg dine varer på båndet i ét lag og med stregkoden opad.
  9. Respektér butikkens bytteregler.
  10. Ønsk god jul. Der er aldrig for travlt til lidt god julestemning.