Julekort

HK Stat Nordjylland har flere gode faglige tilbud klar til dig i det nye år, tilbud som vi håber at I vil deltage i.

”Forandringer er et vilkår! ” Det er en replik vi hører konstant og det er efterhånden blevet til en meningsløs og frustrerende påstand, som vi har sværere og sværere ved at forholde os til i en stadig mere omskiftelig hverdag. Ikke desto mindre kommer forandringerne fortsat - og de kan belaste vores arbejdsmiljø. Men måske er det ikke forandringerne der i sig selv er problemet, men snarere de forventninger, vi har, til kontrol af forandringerne?

Det er et emne, som vi sætter fokus på ved et fyraftensmøde for alle medlemmer i HK Stat Nordjylland den 6. februar 2019 kl. 16.30 – 18.00. Her vil Erhvervspsykolog Tue Isaksen, holde foredrag om forandringernes kompleksitet.

Vi vil også opfordre jer til at deltage HK Stat Nordjyllands årlige generalforsamling i Europahallen. Hvis I selv har lyst til det, så er det her at I har mulighed for at gøre jeres stemme gældende, stille op til valg til bestyrelsen eller til repræsentantskabets generalforsamling i HK Nordjylland.

Sæt derfor også et stort X i kalenderen den mandag den 18. marts 2019. Som noget nyt er vi I år ”os selv i Stat”, dvs. vi er ikke sammen med HK-Kommunal, når der er spisning og underholdning, vi forbliver siddende i Europahallen både under generalforsamlingen, spisningen og underholdningen.

Også i år kommer I til at sidde arbejdspladsvis, så man har den sociale hygge med kollegaerne.

Når vi har spist, vil vi helt sikket få rørt lattermusklerne, når standup-coachen Gunnar Ørskov leverer sit meget underholdende foredrag: Hellere dø af grin end af stress.

Som du kan høre så er der mange gode grunde til at sætte kryds i kalenderen den 18. marts 2019, så vi får fornøjelsen af at se dig til HK Stat Nordjyllands årlige generalforsamling.

Jeg vil slutte af med at ønske jer, jeres kolleger og jeres familie en rigtig god og fredfyldt jul, samt et godt nytår. Vi ser frem til at vi også får et forrygende samarbejde i 2019.

Mange julehilsner
Jonna, Marianne, Morten, Lenette og Michael – Statsteamet i HK Nordjylland