Siden slutningen af september 2017 har Hanne Lund-Nielsen siddet klar til at hjælpe de medlemmer, der står over for at skulle tage næste skridt i arbejdslivet, med sparring på deres ønsker og behov.

Rigtigt mange har valgt at benytte sig af tilbuddet om en individuel samtale på 45 minutter.

I 2018 har 142 medlemmer været til en karrieresamtale – 11 har været på venteliste til tiderne, som hurtigt bliver booket.

Hanne Lund Nielsen

Hanne Lund-Nielsen, karrierevejleder i HK MidtVest, er klar til at tage en karrieresamtale med dig.

Udvikling er afgørende

Karrieresamtalerne foregår på skift i de fem byer Herning, Viborg, Skive, Holstebro og Ringkøbing, og det er gratis at benytte sig af medlemstilbuddet.

Som karrierevejleder kan Hanne Lund-Nielsen blandt andet hjælpe med:

• At blive afklaret og klædt på til jobskifte.
  • Yde personlig sparring på ansøgning og CV.
  • Give sparring inden jobsamtalen.
  • Blive afklaret om præferencer og kompetencer.
  • Give sparring inden MUS-samtalen.
  • Give inspiration til relevant efter- eller videreuddannelse herunder, hvordan udgifterne til efteruddannelse kan blive dækket.

- Udvikling i arbejdslivet er afgørende i en tid, hvor arbejdsmarkedet forandrer sig hurtigt. Derfor har vi i HK besluttet at have ekstra fokus på karriere og uddannelse og gøre en ekstra indsats for at hjælpe vores medlemmer med at blive klar til nye muligheder, og det er dejligt, at så mange medlemmerne har valgt at tage imod tilbuddet om karrierevejledning, siger Marianne Køpke, der er afdelingsformand for HK MidtVest.

Book en karrieresamtale

hk.dk/karrieresnak er der mulighed for at se mere om Hanne Lund-Nielsen, og hvad hun som karrierevejleder i HK MidtVest kan tilbyde. Det er også her, at karrieresamtalerne kan bookes.

Foruden Hanne Lund-Nielsen kan medlemmerne af HK MidtVest kontakte HK’s karrieretelefon på 3330 4460, hvor vejledere sidder klar ved telefonen alle hverdage kl. 13.00-16.00.

247 medlemmer af HK MidtVest har i 2018 kontaktet Karrieretelefonen for at få sparring på blandt andet ansøgning og CV.

Se mere om, hvad Karrieretelefonen kan tilbyde på hk.dk/karrieretelefonen
Artiklen er opdateret 19. december 2018

BRUG KARRIERETELEFONEN – DEN ER OGSÅ FOR DIG

Vi har et helt hold af karriererådgivere, der sidder klar til at tale med dig – uanset om du ved, hvad du vil eller er lidt i tvivl om, hvor du skal hen i dit arbejdsliv. De lytter til dig og hjælper dig med at komme godt videre. De rådgiver dig om dine muligheder og alt det, du kan gøre for at udvikle dig, blive dygtigere og få styr på dine mål og ambitioner.