Kate Kristensen blev torsdag 10. januar 2019 hædret ved dimissionen på Skive College med legatet fra HK MidtVest.

Kate Kristensen og Hans Christian Fløe

Legatet blev overrakt af Hans Christian Fløe, der er formand for HK Stat MidtVest.

HK MidtVest uddeler hvert år legater til elever på uddannelsesinstitutionerne i det midt- og vestjyske. Det er uddannelsesstederne, der skal indstille elever til HK MidtVest som modtagere af legaterne.

Der er ved uddelingen lagt vægt på faglighed og sociale færdigheder altså, om man er en god kammerat.

Legatet er på 2000 kroner samt et bordflag fra Piet Hein med indgraveringen ”Tillykke fra HK MidtVest”.

Artiklen er opdateret 14. januar 2019

DU FÅR GODE RÅD OG FAGLIG HJÆLP – NÅR DU ER I JOB

Vi er eksperter i dine vilkår på jobbet – for hver arbejdsplads har sin egen kontaktperson og faglige medarbejder hos HK. Hun kender de unikke vilkår, som lige præcis jeres arbejdsplads har. Og så kender hun dit fag. Derfor er du garanteret kompetent og professionel rådgivning, uanset om det handler om løn, stress, arbejdsmiljø eller spørgsmål om overenskomst. Du er altid velkommen til at kontakte dine lokale afdeling for at få råd og vejledning.