HK fik sidste forår fremstillet rigtigt mange veste med logo til brug under demonstrationer ved den truende konflikt på det offentlige område. Som bekendt blev konflikten heldigvis aldrig en realitet, og derfor kom størstedelen af vestene aldrig i brug.

I efteråret besluttede vi i HK Sydjylland at dele ud af vestene til medlemmerne. Det blev en stor succes, hvor flere hundrede veste blev delt ud. De gør nu gavn på diverse sportshold, blandt spejdere, sågar i en strikkeklub og når HK-medlemmerne lufter deres hunde.

Fik du ikke bedt om veste sidst, vi delte ud? Så har du nu chancen igen.

Vi uddeler gerne vestene i sæt, hvis du for eksempel kender et sportshold, der kan bruge dem som ens beklædning. Det kan også være, I kan bruge dem på din arbejdsplads, hvis I har aktiviteter relateret til HK. Eller måske kunne du bare tænke dig at trække vesten over, når du skal en tur ud med hunden. Kun fantasien sætter grænser.

Vesten er i 100% polyester og fås i flere forskellige voksenstørrelser. Vi har ikke længere alle størrelser på lager, men spørg efter dem, der vil passe dig bedst.

Vesten har en elastik i begge sider. Langs kanterne er refleksbånd. Det skal dog nævnes, at der ikke er tale om en godkendt trafikvest, så den bør ikke bruges som en sådan.

Bag på vesten er HK’s logo og mottoet: Sammen er du stærkere.

Vestene uddeles efter først-til-mølle-princippet.

Skriv til os på syd_udvikling@hk.dk eller ring til Janne Nissen på tlf. 3364 3654, hvis du kan bruge én eller flere gratis veste. Du må også meget gerne fortælle os, hvad de skal bruges til. Efterfølgende kan du efter aftale afhente vestene på ét af HK Sydjyllands kontorer i Kolding, Esbjerg eller Rødekro.

Artiklen er opdateret 29. januar 2019