OM HK

HK er Danmarks største fagforening for funktionærer, og vi kæmper for at skabe de bedste forhold for vores medlemmer, både når de er under uddannelse, og når de kommer ud på arbejdsmarkedet. En vigtig opgave for HK er at gøre studerende opmærksom på de tilbud, HK kan give dem under deres studietid i form af hjælp, vejledning, relevante kurser og opbygning af et stærkt netværk. Målet for HK er, at de studerende oplever så stor en værdi af deres medlemskab under deres studietid, at de fortsætter deres medlemskab efter endt uddannelse. I HK Nordjylland bliver du en del af et team med konsulenter, som arbejder for at varetage de studerendes interesser på det faglige niveau. Du vil blive tilknyttet arbejdet med studiestederne i Aalborg med fokus på UCN Hobrovej og Sofiendalsvej.

OM JOBBET

Som studentermedhjælper vil dine primære arbejdsopgaver være:

• Indgå i arbejdet med at planlægge, markedsføre og afholde kurser og foredrag for studerende
  • Assistere i at afholde standdage og holde oplæg for studerende
  • Konkret arbejde med planlægning og udførelse af større konferencer
  • Hjælp til udvikling af kommunikationsmaterialer og kommunikation på de sociale medier
  • Opbygge gode relationer til både undervisere og studerende på UCN, eventuelt ved at indgå i studienævn, studenterorganisation eller andre fora, som er relevante på UCN.

OM DIN FAGLIGE BAGGRUND

Vi forventer, at du

• er i gang med en uddannelse på UCN
  • er medlem af HK og er dedikeret til at tale HK’s sag
  • kan formulere dig klart og præcist både mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsk
  • arbejder selvstændigt og kan holde mange bolde i luften
  • kan arbejde med kommunikative opgaver og markedsføring
  • er god til at skabe relationer.

DU FÅR

Vi tilbyder dig en spændende og udviklende stilling med god løn. Arbejdstiden er gennemsnitlig 8 timer om ugen, og vi forventer, at det kan fordeles på 2 eller 3 dage.

ANSÆTTELSESPERIODE

1. februar til 30. juni 2019

ANSØGNING

Hvis dette lyder som en spændende stilling, så send din ansøgning til lene.thomsen@hk.dk  snarest muligt.

Hvis du har brug for flere oplysninger om jobbet, kan du kontakte ungdomsorganisator Lene Hürdum Qvist på telefon 5168 1214 eller kontorchef Jørgen Andersen på telefon 2372 1450