På onsdag den 6. marts løber HK/Privat Sydjyllands årlige generalforsamling af stablen, og vi vil så gerne have dig med.
Hvis du selv har lyst til for alvor at gøre din indflydelse gældende, kan du stille op til bestyrelsen eller som delegeret til HK/Privats kongres. Der skal vælges 5 bestyrelsesmedlemmer og 3 suppleanter og alt tyder på et kampvalg. Til HK/Privats kongres, der finder sted i september 2019, skal der vælges i alt 26 delegerede.

Værktøjskasse til en bedre arbejdsplads
Har du ikke et ønske om at blive valgt til diverse poster, er der stadig meget godt at komme efter for dig på årets lokale generalforsamling. Blandt andet kan du se frem til et oplæg fra Hanne Boutrup, der vil inspirere dig til at skabe mere arbejdsglæde i din hverdag – også på fremtidens arbejdspladser. Om foredraget skriver hun:
- Vi har alle sammen en mulighed for at sætte den stemning, vi ønsker på vores arbejdsplads. Det handler om at vide, hvor knapperne sidder, så man kan skrue på dem. Du får inspiration og en konkret værktøjskasse til mandag morgen, fælles sprog og ikke mindst et godt grin.

HK/Privat Sydjyllands generalforsamling finder sted onsdag den 6. marts kl. 17-22. Generalforsamlingen er inklusive aftensmad, og du kan tilmelde dig gratis her.