Vil du være med til at bestemme, hvem der skal være med i HK Handel Sydjyllands bestyrelse? Måske har du selv lyst til at stille op? Og vil du gerne have en update på, hvad der rører sig i din fagforening og i din branche netop nu?

Så vil vi meget gerne se dig til generalforsamling i HK Handel Sydjylland på onsdag den 20. marts. Aftenen starter med spisning kl. 18.30, hvorefter selve generalforsamlingen vil gå i gang kl. 19.15.

- Vi vil have fokus på fremtidens arbejdsmarked i en branche, hvor vi jo desværre for tiden oplever mange konkurser. Efteruddannelse bliver helt essentielt, ligesom det er vigtigt at sikre et godt arbejdsmiljø, siger Hanne K. Mathiasen, der som formand for HK Handel Sydjylland vil aflægge bestyrelsens beretning.

Formanden er ikke selv på valg i denne omgang, men det er 4 bestyrelsesmedlemmer og 3 suppleanter. Alt tegner til et kampvalg om posterne.

Du kan tilmelde dig HK Handel Sydjyllands generalforsamling her.

DIN STEMME BLIVER HØRT

Vi er med til at påvirke den politiske dagsorden – og husk det er din sag, vi taler. Vi har tæt kontakt med politikere både lokalt og på landsplan. Hvad end det handler om uddannelsesmuligheder eller pensionsalder, om børnepasning eller offentlig transport, så sikrer vi, at politikerne får viden om, hvordan vores medlemmer bliver påvirket af konkrete politiske forslag. Vi arbejder hver dag for at give dig de bedste muligheder i dit arbejdsliv.