Uanset om det handler om løn, ferie, GDPR eller andre emner, som bliver omtalt i HK Kommunals TR-nyhedsbrev, sker det nok sjældent, at du modtager et nyhedsbrev lige i samme øjeblik, som du har brug for ny viden om et af disse emner. Derfor er der nu lavet en simpel oversigt, hvor man hurtigt kan overskue de emner, der er omtalt, og som kan have værdi på længere sigt.

Oversigten viser indholdet i hvert enkelt nyhedsbrev i kronologisk rækkefølge med det nyeste øverst. Ud for hvert emne er der en kort uddybning, som samtidig er et link til artiklen, der i nogle tilfælde linker videre til yderligere oplysninger og dokumenter.

I princippet kan alle disse artikler findes via en simpel Google-søgning, men selv om vi bestræber os på at søgemaskine-optimere nyheder og andet indhold, kan det alligevel være vanskeligt at finde lige netop HK Kommunals særlige anbefalinger og vejledninger, når man googler ord som eksempelvis ”ferieregler” eller ”GDPR”. Oversigten over nyhedsbrevsindhold kan være en ekstra og mere overskuelig indgang.

Se oversigten her.