Arbejder du med kundeservice? Det gør Hanne Bahnson, der er receptionist på et hotel i Kolding. Hun har stillet sig i spidsen for HK Sydjyllands nye netværk ”Fokus på Kundeservice”, men mangler stadig nogen at netværke med. Kunne det være dig?

Her er de tanker, Hanne Bahnson har gjort sig om det nye netværk.

Hvad vil du gerne bruge netværket til?

Jeg tænker, vi kan tage relevante emner op til faglig debat og inspirere hinanden til løsninger og personlig udvikling. Måske kan vi også få nogle oplægsholdere til at komme, og det kunne være enormt spændende at se hinandens arbejdspladser.

Hvorfor har man brug for et netværk, når man arbejder med kundeservice?

At yde en god kundeservice er en meget personlig ting. Det er et job, hvor man giver meget af sig selv, og derfor er det også nødvendigt at få hældt noget energi på indimellem. Jeg håber, vi kan skabe et fællesskab, hvor man altid får god energi med hjem.

Hvor tit skal I mødes?

Det er meget op til dem, der melder sig til. Men udgangspunktet er, at vi mødes månedligt for at løbe netværket i gang og så senere går over til at mødes hver anden måned. Det er vigtigt, at folk kan passe netværket ind i en travl hverdag.

Vær med, når netværket mødes næste gang (link)

Du kan deltage i kurser og arrangementer

Vores kurser tager udgangspunkt i konkrete og aktuelle krav på arbejdsmarkedet. Du møder professionelle undervisere og oplægsholdere, der sikrer, at du får konkret viden med dig hjem. Så står du stærkere både fagligt, socialt og personligt, når du møder udfordringer i hverdagen. Du får det som en del af dit medlemskab - det eneste, det koster dig er din tid.