Folketingsvalg

HK MidtVest tilbyder alle HK-medlemmer, der stiller op til Folketingsvalget i Midt- og Vestjylland, en kort præsentation af deres kandidatur.

Sådan kommer du på hjemmesiden:

Det eneste, du skal gøre, er at sende en mail til lisbeth.aaberg.kusk@hk.dk med følgende oplysninger:

• Navn
  • Hjemby
  • beskæftigelse
  • Parti
  • Opstillingskreds
  • Dine vigtigste mærkesager. Du har max. 200 ord.
  • Et portrætfoto i god kvalitet

Derfor præsenterer HK MidtVest folketingskandidater

HK er ikke et politisk parti – vi er en fagforening, og som sådan er vores opgave udelukkende at varetage medlemmernes interesser på bedste vis. Når vi i HK interesserer os for det kommende Folketingsvalg, så er det fordi den politik, der lægges og den lovgivning, der vedtages på Borgen, er rammerne for vores medlemmers arbejdsliv og dagligdag.
På samme måde er lovgivningen rammen for, hvordan vi som fagforening bedst kan hjælpe vores medlemmer. Det er vigtigt at have medlemmer af Folketinget, som kender det at være HK'er og som kan være med til at sikre gode rammer om HK'ernes hverdag og arbejdsliv fremover

DIN STEMME BLIVER HØRT

Vi er med til at påvirke den politiske dagsorden – og husk det er din sag, vi taler. Vi har tæt kontakt med politikere både lokalt og på landsplan. Hvad end det handler om uddannelsesmuligheder eller pensionsalder, om børnepasning eller offentlig transport, så sikrer vi, at politikerne får viden om, hvordan vores medlemmer bliver påvirket af konkrete politiske forslag. Vi arbejder hver dag for at give dig de bedste muligheder i dit arbejdsliv.