Du behøver ikke kende til sprogene på forhånd

Lyder det svært med et nyt sprog – bare rolig. Vi begynder helt fra begyndelsen, og HK’s sprogkurser kræver ikke noget forudgående kendskab til sprogene. Og skal du lige høre det hele en gang til – ja så er det jo online, så ”læreren” gentager altid gerne for din skyld. Du spiller bare modulet en gang til.

Du er godt i gang med nyt sprog efter 20-25 timer

Der er 4 moduler for hvert sprog, og du skal forvente at bruge 20-25 timer på hvert modul. Du er godt i gang på et nyt sprog efter det første modul.  Og du kan teste dig selv efter modulet og se, hvor meget du har lært.

Du bestemmer hvornår

Selvfølgelig bestemmer du helt selv, hvornår du vil lære de nye sprog, for det hele foregår online. Du tænder bare computeren, når det passer dig. Har du et headset med mikrofon får du endnu mere ud af kurset, for så kan du gentage efter læreren og bagefter sammenligne din udtale med lærerens.

Sådan kommer du i gang

Du kan begynde nu!

Bare klik her: HK’s online kurser

Du skal logge ind for at tage kurserne. Enten med din HK-kode eller med NemID

Du kan deltage i kurser og arrangementer

Vores kurser tager udgangspunkt i konkrete og aktuelle krav på arbejdsmarkedet. Du møder professionelle undervisere og oplægsholdere, der sikrer, at du får konkret viden med dig hjem. Så står du stærkere både fagligt, socialt og personligt, når du møder udfordringer i hverdagen. Du får det som en del af dit medlemskab - det eneste, det koster dig er din tid.