er du stadig skidt

Lisbeth Bech Poulsen (SF) og skatteminister Karsten Lauritzen (V). Foto: Steen Brogaard

Hvordan genopretter vi vores skattevæsen? Hvor langt er vi? Og hvad kan vi lære? Kom og hør skatteminister Karsten Lauritzen (V) og Lisbeth Bech Poulsen (SF) svare på, om skattevæsenet stadig er feberramt og hvilken medicin, der skal til for at lukke skattegabet på 14 milliarder kroner og inddrive over 100 milliarder kroner i restancer fra virksomheder og borgere. Og ikke mindst genoprette danskernes tillid til systemet.

Valgmødet foregår onsdag 8. maj 2019 klokken 17.00-18.30

i HK Nordjyllands lokaler på Gartnervej 30, 9200 Aalborg.

Arrangementet og parkering er gratis, og der er kaffe og en forfriskning efter debatten.

Tilmelding med mail til: hkstat@hk.dk

Begrænset antal pladser.

Deltagere:

• Karsten Lauritzen, MF (V) og Skatteminister
  • Lisbeth Bech Poulsen, MF (SF) skatteordfører
  • Rita Bundgaard, formand, HK Stat
  • Charlotte Jepsen, administrerende direktør, FSR – danske revisorer

Send invitationen til venner og bekendte, eller print den ud Lille pdf symbol

om arrangørerne

HK Stat Danmark er med 21.000 erhvervsaktive medlemmer en af de største faglige organisationer på statens område. HK Stats overenskomster dækker knap 3.000 chef-, fag- og specialkonsulenter, it-folk, funktionsledere, kontor- og overassistenter og elever på tværs af alle dele af Skat.

FSR – danske revisorer repræsenterer cirka 5.000 personlige revisormedlemmer og over 500 revisionsfirmaer fordelt over hele landet. Revisorbranchen omsætter for knap 20 milliarder kroner og beskæftiger mere end 16.000 medarbejdere.