Råb

Den fynske kommunikationsvirksomhed Stupid Studio vil den hårde tone til livs - og du kan hjælpe, ved at deltage i en workshop. Se hvordan i teksten.

Det er den fynske kommunikationsvirksomhed Stupid Studio, der siger ”nok er nok – lad os begynde at tale pænere til hinanden”. I den forbindelse inviterer de til en workshop, hvor du sammen med andre fynboer kan diskutere, hvordan vi skaber en bedre tone i det offentlige rum:

- Hos HK Midt bakker vi op om initiativet og håber, at vi har medlemmer, der vil stille op til workshoppen. For temaet er desværre alt for aktuelt for mange HK-medlemmer, der i hverdagen er udsat for forskellig former for verbal chikane, selvom de kun passer deres arbejde, konstaterer Pia Thurøe, der er sektorformand for HK Handel Midt:

- Jeg håber, at vores medlemmer griber chancen for en god dialog med andre fynboer, der gerne vil sætte en ny dagsorden på det her område. Vi engagerer os gerne selv i sagen, og HK Handel Midt bakker selvfølgelig op, hvis arbejdet skulle føre til en forening eller lille bevægelse, der gerne vil flytte tonen i det offentlige rum. For vi har mange medlemmer i detailbranchen, der klager over en hård tone i hverdagen.

Mere om initiativet:

Sådan gør du… (tekst fra Stupid Studio)

Stupid Studio vil gerne starte en bevægelse, der får os alle til at tale pænere til hinanden i Odense. Og vi har brug for DIN hjælp!

Oplever du, at du bliver talt grimt til? Oplever du, at andre bliver talt grimt til? Bliver du af og til overfuset verbalt, mens du er på arbejde?

Så er du lige præcis den, vi leder efter.

Vi vil super gerne høre om dine oplevelser og ikke mindst dine ideer til, hvordan vi kan tale pænere til hinanden. Det kan vi, hvis du deltager i en to timers workshop centralt i Odense, hvor du kan være med til at forme den nye bevægelse.

Hvis du synes, det lyder interessant og relevant for dig, så udfyld formularen herunder. Så ringer Stupid Studio dig op og fortæller mere.

Hvis du er interesseret, kan du skrive dig op på: https://newsmail.smplr.dk/h/y/BFACCAF705D7B9DA

Kender du andre som kunne have lyst til at være med? Så send det også gerne til dem.

Du kan også kontakte HK direkte

Hvis du ikke ønsker at være del af en workshop, så kan du også henvende dig direkte til HK Handel Midt, hvis du har oplevet en hård tone i forbindelse med dit arbejde.

Det kan du gøre ved at maile eller ringe til sektorformand Pia Thurøe, HK Handel Midt, på: pia.thuroe@hk.dk  Mobil: 6122 3692