HK Seniorer Aalborgs 40 års jubilæum

Alle 175 gæster blev budt velkommen af bestyrelsen, der stod og uddelte små pakker til alle, indeholdende 2 påske flødeboller af Frellsens de bedste.

Da alle havde fundet en plads bød Ole Kynde velkommen, hvorefter HK Nordjyllands formand Mette Pedersen holdt en lille tale, hvor hun ønskede klubben til lykke,  roste bestyrelsen og medlemmerne for de mange aktiviter, der var i klubben og at medlemmerne mødte talstærkt op.  Endvidere takkede hun bestyrelsen for, at de altid stillede op, når HK Nordjylland behøvede hjælp, herunder pakke breve, hjælpe til juletræ m.m.

Næstformanden for HK Seniorers hovedbestyrelse, Aase Christensen, ønskede til lykke på hovedbestyrelsens vegne.

Så blev der tid til, at gæsterne skulle have lidt mad, der var buffet fra slagteren i Gistrup.  Alle roste maden og i det hele arrangementet.  Alle gik smilende hjem, og bestyrelsen var lykkelige, for der havde været lidt nervøsitet for, om vi nu havde arrangeret det rigtigt.

I pauserne og under spisningen var der underholdning af pianisten kaldet Maleren, og sidst på dagen underholdt Per Iversen med historier og sange af bl.a. Kaj Norman Andersen.

Bestyrelsen vil hermed sige en stor tak til HK Nordjylland, der gjorde det muligt for os at afholde receptionen, til personalet der hjalp, så bestyrelsen bare kunne sidde roligt og hygge sig sammen med gæsterne.  En tak for gaver, en tak til leverandørerne og ikke mindst til vore medlemmer, der gav bestyrelsen en god dag.

HK Seniorer Aalborgs 40 års jubilæum