Folketingsvalg

18. maj  kl 9-11, Lørdag den 18. maj kl. 9.00 - 11.00:  EU og Bacon i maskinhuset hos Sven Agergaard, Nr. Vejenvej 10, 7400 Herning
20. maj  kl 18.30-21, HK MidtVest, Vestergade 43, Herning:  Valgmøde med  de lokale spidskandidater hos HK MidtVest. Ordstyrer er Hans Engel
23. maj   kl 16.30-19.30, Musikteateret Holstebro, arrangeret af lokalpolitisk udvalg under LO Nordvestjylland
 27. maj kl 16.30-19.30, Struer, arrangeret af lokalpolitisk udvalg under LO Nordvestjylland
 29. maj kl 16.30-19: Hammerum Efterskole, Herning, arrangeret af Herningegnens Lærerforening og De Frie Skolers Lærerforening
 3. juni kl.19-22, Fagforeningshuset i Skive, arrangeret af LO-skiveegnen

DIN STEMME BLIVER HØRT

Vi er med til at påvirke den politiske dagsorden – og husk det er din sag, vi taler. Vi har tæt kontakt med politikere både lokalt og på landsplan. Hvad end det handler om uddannelsesmuligheder eller pensionsalder, om børnepasning eller offentlig transport, så sikrer vi, at politikerne får viden om, hvordan vores medlemmer bliver påvirket af konkrete politiske forslag. Vi arbejder hver dag for at give dig de bedste muligheder i dit arbejdsliv.