Inger Stranddorf, formand for HK Privat MidtVest, kiggede mandag 24. juni 2019 forbi ATP Udbetaling Danmark i Holstebro med kage til de 26 medarbejdere i afdelingen National Pension.

Joan Ladegaard, kunderådgiver hos ATP Udbetaling Danmark, og Inger Stranddorf, formand for HK Privat MidtVest.

Joan Ladegaard (til venstre), kunderådgiver hos ATP Udbetaling Danmark, og Inger Stranddorf, formand for HK Privat MidtVest.

I afdelingen havde den 57-årige kunderådgiver Joan Ladegaard valgt at bidrage til indsamlingen af ønsker til de kommende overenskomstforhandlinger OK20 og var blevet trukket ud som heldig vinder.

Joan har blandt andet ønsket frit valg af pensionskasse ved indbetaling af pension.

HK Privat har på landsplan modtaget 4.082 postkort i perioden 1. til 17. maj 2019 med i alt 18.897 udsagn.

92 af postkortene er kommet ind i HK Privat MidtVest.

Se mere om indsamlingen af OK ønsker

Artiklen er opdateret 24. juni 2019

DU ER SIKRET MED OVERENSKOMSTER

Overenskomster (OK) er aftaler om løn- og arbejdsvilkår – og arbejder du på en arbejdsplads med OK, så forhandler vi for dig. Vi arbejder desuden hele tiden for at sikre alle medlemmer en overenskomst. Vi er eksperter på området, og derfor kan du altid få vejledning om, hvilke bestemmelser der gælder for dig. I nogle overenskomster er det muligt, at den enkelte arbejdsgiver og de ansatte kan forhandle lokalt. Hvis det gælder for dig, så vejleder vi dig i, hvordan du bedst gennemfører den slags forhandlinger.