HK Midt underside på HK.DK

• På udkig efter spændende kurser og arrangementer, der kan give dig et løft og ny inspiration til dit arbejdsliv?
  • Brug for at kontakte din lokale sektor?
  • Lyst til gratis adgang til fodbold, håndbold eller basketball – eller til nogle af de mange andre gratis medlemsfordele for HK-medlemmer?

Så er HK Midt et rigtig godt sted at starte. Her er du kun få klik fra kurser og kontaktpersoner, nyheder og nyttige informationer:

- Vores nye hjemmeside er ikke bare lys og venlig, men er først og fremmest overskuelig, så du hele tiden kun er ét eller få klik fra de informationer, du har brug for. Den har fået et løft, og så er informationerne samlet og grupperet, så det er nemt for dig at komme rundt på siden, fortæller Mads Ramkær, der som informationsmedarbejder i HK Midt har været tæt på udviklingen af den nye hjemmeside.

På www.hk.dk/midt finder du …:

OVERSKUELIG ADGANG til informationer, bl.a. om

/ lokale sektorer i HK Midt  - HK Kommunal Midt, HK Privat Midt, HK Handel Midt og HK Stat Midt)

/ info om HK Ungdom Midt

/ branchesektioner (DL-F Midt, ITMK Midt, Organisationer Midt og Sundhed & Velvære Midt) og seniorklubber i HK Midt

/ ansatte og valgte i HK Midt

/ adresser og åbningstider

/ lokale netværk i HK Midt (fx Lægesekretærklubben OUH, netværket freelancer.dk og LUPA-netværket (Ledere Uden PersonaleAnsvar) og netværket Økonomi- og regnskabsmedarbejder)

INFO OM LOKALE KURSER OG ARRANGEMENTER

Som medlem af HK kan du melde dig til alle de arrangementer og kurser, du vil – uden at det koster dig andet end din tid. På www.hk.dk/aktuelt/kalender er der en kalender, hvor du kan finde informationer om de aktuelle kurser/arrangementer, vi har på vej lokalt i HK Midt (bare sortér med filtret "HK Midt" - eller vælg linket på arrangementskalenderen på www.hk.dk/midt, så er listen forsorteret).

AKTUELLE NYHEDER fra HK Midt, bl.a. om

/ medlemshistorier

/ faglige emner

/ uddannelse

/ overenskomstforhandlinger

/ vundne medlemssager

DINE LOKALE MEDLEMSFORDELE, bl.a.

/ Gratis personlig samtale om din karriere og udvikling

/ Gratis advokathjælp

/ Gratis til hjemmekamp med Odense Håndbold

/ Gratis til hjemmekamp med OB

/ Gratis til hjemmekamp med Svendborg Rabbits (basketball)

/ Gratis til hjemmekamp med Odense Bulldogs (ishockey)

... og som altid finder du alt den faglige hjælp og støtte samt a-kasse-siderne på hovedsiden (www.hk.dk) - bare brug menuen eller søgefeltet til at finde det, du leder efter.

På hk.dk, der er forbundets hovedside, har vi samlet alle de faglige ting – fx de blanketter, du kan have brug for i forskellige situationer eller en række forskellige værktøjer, der handler om kompetencer og jobsøgning (inkl. værktøjer som ”HK Jobportal”, "HK JobBørs", ”Kompetencekompasset” og ”Din personlighed på jobbet”). Gå på opdagelse i alle dine muligheder som medlem, hvad enten det er personlig udvikling, faglig/juridisk hjælp eller hjælp til dagpenge og jobsøgning.