49-årige Poul Lindholm er afdelingsleder for aktiveringsenheden Kompetenceværkstedet i Lemvig Kommune. Han har haft stor glæde af at sparre med 61-årige Jette Delfs Clausen, der er sekretariatschef for Viden & Strategi i Ringkøbing-Skjern Kommune.

Poul Lindholm har været leder i offentligt regi i 5 år, mens Jette Delfs Clausen har 32 års ledererfaring, og de kan bruge hinanden på mange måder. De kan blandt andet drøfte nye idéer og tanker, hvordan de arbejder med ledelsesgrundlaget og de udfordringer, som digital ledelse giver.

Jette Delfs Clausen og Poul Lindholm

Nu vil de gerne have flere med i et netværk for ledere under HK Kommunal MidtVest.

Derfor: Er du leder i en kommune og region og savner nogle at sparre med, kan du melde dig til netværket hos Dorte Søndergaard, faglig konsulent i HK Kommunal MidtVest, på telefon 5121 8825 eller e-mail dorte.soendergaard@hk.dk

Bliv klogere på fordelene ved netværket:

Hør om livsfarlig ledelse

Tirsdag 24. september 2019 bliver der i øvrigt holdt en TRIO-temadag i Fagforeningshuset, Jægervej 12 i Skive, hvor Christian Ørsted fortæller om livsfarlig ledelse og veje til et bæredygtigt arbejdsmiljø.

Du kan vælge at deltage i hele arrangementet fra kl. 8.30-15.30 eller høre Christian Ørsteds oplæg fra kl. 11.00-12.00.

Meld dig til arrangementet

Artiklen er opdateret 30. august 2019

Du kan deltage i kurser og arrangementer

Vores kurser tager udgangspunkt i konkrete og aktuelle krav på arbejdsmarkedet. Du møder professionelle undervisere og oplægsholdere, der sikrer, at du får konkret viden med dig hjem. Så står du stærkere både fagligt, socialt og personligt, når du møder udfordringer i hverdagen. Du får det som en del af dit medlemskab - det eneste, det koster dig er din tid.