Det behøver ikke være svært at lave et arrangement eller gå-hjem-møde.

HK Kommunal bakker op om gode initiativer, som samler, styrker og udvikler HK’ernes kompetencer og faglighed.

HK Kommunal kan blandt andet hjælpe med udvikling af dit arrangement og program, udgifter til oplægsholder og lokale, tilmeldinger og deltagerliste.

Se, hvordan du får støtte

Et netværk for beskæftigelsesmedarbejdere under HK Kommunal MidtVest har benyttet sig af tilbuddet.

I starten af september var medlemmerne af netværket samlet i HK-Huset i Holstebro, hvor lokale Tina Jensen fortalte om at leve med angst, PTSD og depression. Der var tale om et musikalsk foredrag, som gav stof til eftertanke.

Tina Jensen.

Desuden drøftede netværkets medlemmer, der kommer fra en lang række midt- og vestjyske jobcentre, hvad de ønsker at bruge netværket til, og kom med idéer til, hvilke emner de kan tage op til de ca. fire årlige møder, de planlægger at afholde.

Medlemmerne af netværket er glade for at have fået mulighed for at sparre med hinanden – mød Lisa Fuglsang, jobrådgiver hos Jobcenter Struer, og Jimmy Storm Jessen, jobkonsulent hos Jobcenter Ringkøbing-Skjern, og hør deres erfaringer:

Vil du være en del af netværket?

Kontakt Jimmy Storm Jessen på telefon 2928 3648 eller e-mail stormjessen@gmail.com

Artiklen er opdateret 12. september 2019

DU FÅR FAGLIGT FÆLLESSKAB

Vær med i det faglige fællesskab på din arbejdsplads. Det er dig og dine kolleger, der vælger tillidsrepræsentanten, der er HK’s lokale repræsentant. Og som kan hjælpe dig i dagligdagen. Et fagligt fællesskab er ikke blot faglig støtte – det er også socialt fællesskab, hvor du har indflydelse på aktiviteter og handlinger.