Hvis du arbejder på et bibliotek eller i en anden kulturinstitution er der rig mulighed for at hente inspiration, når HK Kommunal afvikler årets Bibliotek-, Kultur- og Eventkonference 25.-26. november 2019 på Hotel Nyborg Strand.

Der er lagt et program med inspirerende oplæg og spændende workshops, bl.a. om design thinking og grafisk facilitering, og studievært Adam Holm interviewer fire ”bogbloggere”, dvs. ildsjæle, der driver hver deres community på nettet om litteratur og diverse genrer.

Fortrinsret til medlemmer af HK Kommunal

Konferencens målgruppe er medarbejdere og chefer/ledere på landets folkebiblioteker, museer eller kulturinstitutioner. Der er plads til 300 deltagere, og medlemmer af HK Kommunal har fortrinsret. Medlemmer af andre FH-organisationer, AC og evt. andre, der ikke er medlem af HK Kommunal, kan deltage til en forhøjet pris.

Der er lavet en flyer, som tillidsrepræsentanter kan sætte på opslagstavlen eller dele ud til interesserede. Den kan hentes her (pdf).

25.-26. november 2019
Hotel Nyborg Strand, Nyborg

Tilmeldingsfrist: 11. oktober 2019

Læs mere og tilmeld dig her: www.bit.ly/Bibliotekskonference (ikke længere tilgængelig pr. den 27. marts 2020)