For at støtte dig på vejen har HK Kommunal Chefgruppen indgået en aftale med professionshøjskolen VIA University College i Aarhus om diplommodulet ”Ledelse af digital transformation”, som vi kan tilbyde dig, der er medlem af Chefgruppen helt gratis. Modulet giver 5 ECTS-point.

Gå direkte til tilmelding til modulet her (OBS: Modulet er gratis for medlemmer af Chefgruppen - selvom VIA skriver en pris)

Det får du ud af modulet

Der er begrænset antal pladser på modulet, der kommer til at foregå i både Odense og København i starten af 2020. Da vi udbød forløbet i foråret 2019 svarede 100 procent af deltagerne, at de fandt indholdet på modulet direkte anvendeligt i deres daglige arbejde. Du kan læse mere om erfaringerne fra det første forløb her.

Når du har gennemført modulet kan du ...

• Analysere, vurdere og formidle væsentlige teorier, begreber og metoder inden for ledelse af digitale processer.
  • Udvælge relevante løsningsmodeller til at implementere digitale processer.
  • Relatere din ledelsesmæssige praksis og kontekst til centrale teorier og metoder om digitale processer.
  • Identificere behovet for kompetenceudvikling i den digitale ledelsesopgave.

Lyder det som noget for dig?

Hvis du tænker, at diplommodulet kunne være noget for dig, så kan du læse mere om forløbet og allerede nu melde dig til hos VIA

Du skal være opmækrsom på, at der er et begrænset antal pladser: Vi fylder op efter først-til-mølle-princippet, så vent ikke for længe med at melde dig til.

Hvor og hvornår

Forløbet her er gratis for medlemmer af HK Kommunal Chefgruppen. Tag dig ikke af at der står en deltagerpris på Via University College’s hjemmeside.

Odense den 16.januar, 30. januar, 20. februar, 26. marts. Desuden vejledningsdag den 3. april, aflevering af opgave 16.april, samt eksamen den 23. og 24. april 2020. Undervisningen finder sted i: Odin Havnepark, Lumbyvej 17F, 5000 Odense C

København den 23. januar, 6. februar, 5. marts, 2. april. Desuden vejledningsdag den 16. april, aflevering af opgave 27.april, samt eksamen den 6. og 7. maj 2020. Undervisningen finder sted i IDA Conference Kalvebod Brygge 31-33, 1780 København V