I fire uger fra den 15. november til den 15. december 2019 vil du kunne møde Pepper i receptionen i HK-Huset, Vestergade 43 i Herning.

- I HK MidtVest er vi ikke bange for, at robotterne kommer og tager vores arbejde. I stedet sørger vi for at klæde medlemmerne på, så de kan få det optimale ud af fremtidens arbejdsmarked, fortæller Marianne Køpke, afdelingsformand for HK MidtVest.

Robotten Pepper

Pepper kan blandt andet vise dig rundt i HK-Huset, hjælpe dig med at trække en kop kaffe og fortælle dig om den stigende digitalisering på det danske arbejdsmarked.

Vil du gerne hilse på Pepper – se, hvad han kan – og blive klogere på digitaliseringen, så er du velkommen til at kigge ind i HK-Huset i Herning i den normale åbningstid.

Vi har åbent mandag fra kl. 9.00-17.00, torsdag fra kl. 9.00-15.00 og fredag kl. 9.00-13.00.

Du behøver ikke at være medlem af HK for at få en snak med Pepper, og du må gerne tage dit barn med ind og hilse på robotten.

Artiklen er opdateret 16. oktober 2019

UDVIKL DINE KOMPETENCER

De fleste job udvikler og ændrer sig. Derfor er det også vigtigt, at du følger med og tager de næste skridt i arbejdslivet. Det hjælper vi dig med, og det er noget af det, vi har allermest fokus på. Vi er eksperter i de mange muligheder, ved hvad der skal til, hvor det foregår – og hvordan du kan finansiere det, hvis det koster penge.