En god elevtid kræver ikke bare en elev, der brænder for sit fag. Det kræver også en god arbejdsplads, der giver albuerum til, at eleven kan udfolde sig og lære.

I HK Østjylland vil vi gerne anerkende både eleverne for deres indsats, men også arbejdsgiverne og kollegaernes indsats for at gøre elevtiden god. Derfor tager vi i ugerne 44 og 45 på tur ud i det østjyske – bare lige for at stikke hovedet ind og sige godt arbejde!

- Vi vil meget gerne have en kop kaffe og en hyggelig snak, hvis der er tid til det, men ellers kommer vi bare for lige at hilse på og vise, hvem vi er, fortæller Nynne Dahlgreen, sagsbehandler i HK Østjylland, med ansvar for praktiske elever.

Årets elev og årets elevplads

Nynne Dahlgreen og hendes HK-kollegaer kommer med en invitation til at deltage i konkurrencen Årets Elev og Årets Elevplads.

- Vi ved, hvor meget det betyder, at blive anerkendt for det arbejde man gør. Uanset om man er elev eller arbejdsgiver. Derfor har vi udviklet konkurrencen Årets Elev og Årets Elevplads, som i år afholdes i kategorien kontorelever indenfor spedition og shipping, økonomi samt regnskab/revision. Uanset om man vinder eller ej, så er det en stor glæde blot at blive nomineret, fordi det netop er en anerkendelse af den indsats man har gjort, siger Nynne Dahlgreen.

Nynne Dahlgreen

Nynne Dahlgreen, sagsbehandler i HK Østjylland

Du kan allerede nu nominere din elev eller din elevplads ved at sende en indstilling til  oestjylland@hk.dk

Indstillingen skal indeholde navn og adresse på virksomheden, begrundelse for indstillingen og kontaktoplysninger på den person, der sender indstillingen. Oplysningerne bliver kun brugt i forbindelse med afviklingen af konkurrencen. Når konkurrencen er slut bliver alle indsamlede data slettet. Du kan læse mere om HK’s privatlivspolitik her https://www.hk.dk/omhk/oplysning/persondata