julfest

Sine og Frække Rikke kommer og underholder børnene, ligesom der er live-musik og julemanden og nisserne kommer og danser med om træet.

Det er en stor familiefest med mange år på bagen og masser af gode traditioner, når HK Midt inviterer til den årlige juletræsfest for medlemmerne. For nogle familier er det en kær tradition igennem flere generationer, når familiens yngste og ældste er med rundt om det store juletræ – og for andre er det værd at køre ”hjem til Odense” efter, når nissefar, nissemor og masser af nissebørn finder på sjove narrestreger:

- Jeg har netop selv meldt mig til sammen med flokken af børnebørn, der stadig gerne vil være med, selvom den ældste er blevet 16 år. Hun ville ikke undvære at skulle til juletræsfesten i HK Midt, smiler Pia Tørving, der er afdelingsformand i HK Midt:

- Det er ganske enkelt bare en herlig tradition, som vi også er lidt stolte af! Vi synes, det er flot, at vores medlemmer stadig bakker op om juletræsfesten, og jeg kan da kun opfordre til, at man går ind og får købt sig billetter til hele familien. Så står vi klar på OCC med juletræ med lys, godteposer, pølser, is og underholdning til børnene.

>> tilmeld dig og familien her

Jackpot, banko og fuld plade!

Der var jackpot, banko og fuld plade for Julemærkehjemmene, da HK Midt sidste år holdt sit første julebanko – med udsolgt af pladser og plader:

Sidste år blev Julemærkehjemmene naturligvis glade for de næsten 50.000 kroner, de modtog. Lad os se, om vi kan toppe beløbet i år!

- Det var en fantastisk opbakning til vores ide om at gøre noget for at hjælpe Julemærkehjemmene, der naturligvis kan mærke, at mængden af breve og dermed salget af julemærker falder. Det ville vi gerne kompensere for med et hyggeligt medlemsarrangement, hvor salget af bankoplader gik til det gode formål. Samtidig kunne vi doble beløbet op, fordi vi fik flot hjælp fra mange, mange sponsorer, der stillede flotte præmier til rådighed, fortæller Pia Tørving og tilføjer:

- Vi håber, at vi har fået startet en ny god tradition for medlemmerne – og for et godt formål. Sidste år blev Julemærkehjemmene naturligvis glade for de næsten 50.000 kroner, de modtog. Det er penge, der gør en kæmpe forskel for organisationen. Lad os se, om vi kan toppe beløbet i år! Der er i hvert fald run på tilmeldingen, så medlemmerne skal skynde sig, hvis de vil have nogle af de 350 pladser til vores julebanko.

>> Tilmeld dig her