Jul med KollegaKarmaIgen i år kan du skabe den helt rigtige julestemning blandt kollegerne på din arbejdsplads. For tredje år i træk er vi nemlig klar med KollegaKarmas helt egen julekalender.  Hver dag i december har naturligvis sin egen låge. Bag den gemmer sig en lille opgave. Løs den og vær med i lodtrækning om dagens dejlige præmier, og på de fire adventssøndage er der også bagergavekort på højkant. Den 24. trækkes der lod om den helt store julegave.

Ekstra gevinster fra din lokale afdeling:

Julemandens hjælpere har været ekstra gavmilde i din lokale afdeling. Er du medlem af HK MidtVest eller HK Østjylland, og deltager du i KollegaKarmas julekalender?
Så har du hver uge i december en ekstra chance for at vinde en lækker julegave, der kan sprede både hygge og KollegaKarma på din arbejdsplads.

Skynd dig at melde dig til julekalenderen på digitaljulekalender.dk/HK

Glædelig jul og God KollegaKarma.

DU FÅR RABAT MED HK

Vi er mange. Faktisk over 200.000 medlemmer – og derfor kan vi lave stærke rabataftaler, som du har fri adgang til som en del af dit medlemskab. Du kan bl.a. spare mange penge på Alka-forsikringer. Som HK’er kan du desuden blive medlem af Forbrugsforeningen, hvor du får rabat på alt fra benzin og briller til tøj og isenkram.