Julehilsen fra HK Stats nordjyske formand, Jonna Vestergaard

Kære alle

HK Stat Nordjylland ønsker dig og dine nærmeste nogle hyggelige juledage og et rigtigt godt og lykkebringende nytår, med tak for godt samarbejde i 2019.

2020 er året, hvor vi igen kommer ud og indsamler overenskomstforslag fra jer i forhold til OK21, så tænk allerede nu over hvad du har af krav til en ny overenskomst.

HK Stat Nordjyllands årlige generalforsamling holder vi tirsdag den 17. marts 2020 i Europahallen, sæt allerede kryds i kalenderen nu. Du vil selvfølgelig også her få en invitation fra os med det nyhedsbrev, der kommer lige efter nytår, så hold øje med det.

Denne gang skal generalforsamlingen vælge delegerede til at deltage i HK Stat Danmarks kongres, som afholdes den 16. – 17. juni 2020 på Hotel Nyborg Strand.

Derudover skal der vælges 3 bestyrelsesmedlemmer, samt 3 suppleanter til HK Stats bestyrelse i Nordjylland. Endelig er der også valg af formand for HK Stat Nordjylland, det er en post som jeg meget gerne genopstiller til, men det er naturligvis helt op til dig og dine kollegaer at beslutte, hvem der skal stå i spidsen for de statsansatte her i Nordjylland.

På generalforsamlingen får du ikke blot indflydelse, du møder også mange andre statsansatte i Nordjylland og hvis du tager dine kollegaer under armen, så sørger vi for at I kommer til at sidde sammen arbejdspladsvis, på den måde får man samtidig en aften med god kollega-hygge.

Vi sørger for, at der er god mad, og når vi har spist, vil vi uden tvivl for alvor få rørt lattermusklerne, når Karen Marie Lillelund indtager scenen med foredraget: Kommunikation – med humoren som forløser.

Vi glæder os rigtig meget til at se jer til generalforsamlingen og til et eller flere af de andre arrangementer, vi holder i 2020.

Endnu engang de allerbedste ønsker om en god jul og et godt nytår.

På vegne af HK Stat Nordjyllands sektorbestyrelse og HK Stats Nordjyllands team

Jonna Vestergaard