Det er din hverdag og din fremtid, det nye panel i HK MidtVest beskæftiger sig med. Det er tilbud, løsninger og ydelser, der kan støtte dig i at være tryg og stå stærkt i en digital tid, vi har brug for din hjælp til at udvikle.
Det er dig, der er ekspert på din hverdag, og den viden, du har, vil vi, som lokal fagforening, gerne trække på til at udvikle de helt rigtige tiltag til dig og andre HK’ere.

Som medlem af fremtidspanelet vil du nogle gange om året kunne blive bedt om:
At svare på et par spørgsmål i et elektronisk spørgeskema
At deltage i en workshop eller en fokusgruppe for at hjælpe med at udvikle nye idéer.
At teste en ny løsning eller give sparring på idéer.

Som din lokale fagforening vil vi gerne støtte dig i at byde ind på spændende arbejdsopgaver i fremtiden.  Derfor sætter vi i de kommende år ekstra fokus på de mange forandringer, som en stadig mere digital hverdag betyder for HK’ernes job.
Det er vigtigt, at du og andre HK’erne står stærkt og bliver efterspurgte medarbejdere til job med digitalt indhold.  Nogle skal måske bygge de robotter, der er på vej. Andre skal kunne betjene dem eller arbejde sammen med dem og for andre igen vil digitale løsninger være en helt naturlig del af god service.

Vi håber, du vil med ind i krystalkuglen.
Meld dig til her. Samtidig løser du din første opgave som del af medlemspanelet: Et kort spørgeskema, der kan besvares på 3-4 minutter.  Du kan også være heldig at vinde en præmie i lodtrækningen blandt alle, der besvarer spørgsmålene.
Du kan altid melde dig fra fremtidspanelet igen, hvis du ikke længere ønsker at være med.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kasper Hingebjerg Markus eller Lisbeth Aaberg Kusk

DU HAR INDFLYDELSE SOM MEDLEM

Din mening tæller, for vi er din og alle de andre medlemmers fagforening. Derfor kan du stemme til generalforsamlinger – ligesom du til hverdag kan få indflydelse via vores repræsentanter på både skoler og arbejdspladser. HK er nemlig et fællesskab, hvor alle har en stemme.