Kontorer åbner igen HK Midt

Svendborg-kontoret er kun åben for samtaler, der er bestilt i forvejen. Læs mere her: http://www.hk.dk/aktuelt/nyheder/2020/07/10/tidsbestilling-er-nodvendigt-for-besog-paa-svendborgkontoret

Både hvis du skal besøge kontoret i Fredericia og Svendborg er der følgende retningslinier (kontoret i Odense er pt. lukket for fysisk fremmøde*):

• Overvej, om det er nødvendigt og vigtigt for dig at mødes med os fysisk – eller om vi kan tage dialogen på anden vis (telefon, online-møder, mail). Du kan kontakte HK på tlf. 7011 4545 (hverdage kl. 8-17, fredag dog til kl. 16) eller på midt@hk.dk

• Aftal gerne et fysisk møde på forhånd. Det er ikke et krav (pånær på Svendborg-kontoret), men vi anbefaler det på både dine og vores vegne, så vi kan sikre de optimale og mest sikre rammer om mødet. Hvis du kontakter os på forhånd og aftaler et fysisk møde, så går du ikke forgæves og er samtidig sikker på, at vi har både tid og ledige faciliteter/mødelokaler til dig.

Du kan aftale dit møde på telefon 7011 4545 eller ved at sende os en mail på midt@hk.dk

• Kommer du på Fredericia-kontoret uden forudgående aftale, skal du henvende dig i receptionen, hvor vi vil tage os af din henvendelse eller visitere dig videre. Bemærk at der kan være ventetid, hvis der mangler ledige lokaler eller medarbejdere.

• Vi tager naturligvis fortsat alle de nødvendige hensyn og forholdsregler på vores kontorer, når det gælder afskærmning, passende afstand, afspritning, løbende rengøring osv.

aftal møde på forhånd

Kontoret i Odense holder pt. lukket for fysiske henvendelser. På kontoret i Fredericia er det en fordel at bestille tid til samtale i forvejen. For kontoret i Svendborg er det nødvendigt at bestille tid i forvejen.

* Læs mere her: www.hk.dk/aktuelt/nyheder/2020/09/06/kontoret-i-odense-holder-lukket