Årsagen er, at corona-situationen fortsat er for usikker til, at DL-F bestyrelsen turde afvente yderligere retningslinjer fra myndighederne for foråret.

Det har vist sig – ganske som forventet – svært at spå om fremtiden…

- DL-F valgte i allerede i august 2020 det første tiltag til et ”corona-sikkert” delegeretmøde ved at flytte det til Radisson Blu Scandinavia Hotel, København, der har mulighed for at holde så stort et arrangement selv i en corona-tid. Desværre ser vi fortsat ind i et forår, der er alt for usikkert til, at bestyrelsen turde løbe risikoen, at vi med kort varsel kunne blive nødt til at skulle flytte det alligevel, udtaler formand for DL-F, Susanne Bahne Hansen.

- Det ér svært at spå om fremtiden. Det er bestyrelsens erfaring med den her pandemi. Nu krydser vi fingre for, at vi med et ”sensommer-delegeretmøde” kan gennemføre det lørdag-søndag den 28.-29. august 2021.

Vil du med?

For at kunne deltage i delegeretmødet, skal du være valgt som delegeret gennem din lokale brancheklub – ofte på en generalforsamling. En brancheklub er din lokale repræsentant for DL-F, der udover at holde generalforsamling også tilbyder arrangementer for dig som f.eks. foredrag og virksomhedsbesøg.

Kontakt din lokale brancheklub for flere informationer om, hvordan du kan komme med til delegeretmødet:

DL-F Hovedstaden, e-mail: hovedstaden@dl-f.dk

DL-F Midt, e-mail: midt@dl-f.dk