1. Der gives ikke kontant økonomisk tilskud fra HK MidtVest i den kommende valgkamp
  2. Der kan udlånes lokaler til valgpaneler - med både blå blok og rød blok repræsenteret - eller fx på valgaftenen. Forespørgsler rettes til afdelingsbestyrelsen, og formandskabet vil i hvert tilfælde tage stilling til forespørgslen
  3. Der kan i særlige tilfælde ydes tilskud til fx en annonce for en lokal politiker, hvis annoncen agiterer for sager/budskaber, der er til HK-medlemmernes fordel. Det er således sagerne - ikke partifarve - der er det afgørende. Forespørgsler om tilskud til annoncer rettes til afdelingsbestyrelsen, og formandskabet vil i hvert tilfælde tage stilling til forespørgslen i henhold til HK-kongressens vedtagne retningslinjer.

Stiller du op til det kommende valg til kommune og region?

Hvis du er HK'er og kandidat til det kommende valg, så kan du få en kort præsentation af dit kandidatur på HK MidtVests hjemmeside. Læs mere om, hvad du skal gøre.

DIN STEMME BLIVER HØRT

Vi er med til at påvirke den politiske dagsorden – og husk det er din sag, vi taler. Vi har tæt kontakt med politikere både lokalt og på landsplan. Hvad end det handler om uddannelsesmuligheder eller pensionsalder, om børnepasning eller offentlig transport, så sikrer vi, at politikerne får viden om, hvordan vores medlemmer bliver påvirket af konkrete politiske forslag. Vi arbejder hver dag for at give dig de bedste muligheder i dit arbejdsliv.