Bliv medlem af HK og

Beregn din besparelse

Start her

Medlemmer Sparer i gennemsnit 3.000 kr./år

Hos HK får du en lang række fordele. Først og fremmest fordi vi er Danmarks største fagforening for funktionærer.

Vi har bl.a. indgået aftale med Alka, så vores medlemmer kan spare tusinder på forsikringer hvert år – besparelser, der ofte betaler hele HK medlemskontingentet hjem igen.

Det skal ikke være prisen, der skiller os ad.

Bliv medlem og forsikret hos Alka samtidig. Medlemmer sparer i gennemsnit 3.000 kr. på forsikringer - hvert eneste år. Klik dig igennem beregneren og få et bud på, hvor meget du kan spare hos os.

Konkurrencebetingelser

* Vinderen af rejsegavekortet på 10.000 kr. til Apollo trækkes tilfældigt blandt alle deltagere. Sidste frist for at deltage er d. 30. november 2014. Vinderen får direkte besked, og rejsegavekortet sendes til den e-mailadresse, der er opgivet. Det er ikke en betingelse, at du melder dig ind i HK eller køber forsikringer hos Alka for at deltage. Du kan kun deltage én gang – og du kan ikke ombytte præmien til kontanter. Ansatte i HK eller deres familier kan ikke deltage.

Bliv ringet op

Hvis du har spørgsmål, eller ønsker at få hjælp til indmeldelsen.

Tak for din henvendelse. Vi ringer til dig hurtigst muligt – i løbet af i dag eller førstkommende hverdag.

Du har sendt os følgende oplysninger:

Fornavn:

Efternavn: