18/11/2017
› Login HK
HER ER DIN BEREGNING
Du har lavet en beregning på HK.dk, der viser, hvor meget du forventes at spare på forsikringer ved at melde dig ind i HK. Vi har samlet alle informationerne til dig her, så du nemt kan læse det igennem og vurdere, om det er noget for dig.

Du er i ’erne, bor og har ingen bil. Ved at bruge dine HK medlemsfordele på forsikringer, kan du formentlig spare ca. 0 kr. om året på dine forsikringer hos Alka.

Herunder kan du se cirkaprisen for alle dine forsikringer hos Alka. Priserne er kun vejledende og afhænger bl.a. af .
Din samlede forsikringspakke
DIN FORVENTEDE PRIS HOS ALKA
Gennemsnitlig markedspris/md Gennemsnitlig pris - HK-medlem/md Forventet ca. besparelse/md
I alt: 0 kr. 0 kr. 0 kr.
HVAD KOSTER MEDLEMSKABET I HK?
Et kontingent hos HK koster fra 418 kr. (292 kr. efter skattefradrag) md. Men besparelsen på forsikringerne alene svarer til, at du kan trække 0 kr. fra dit kontingent.
Kontingent fra: 418 kr.
Anslået skatterabat: 126 kr.
Besparelse: 0 kr.
Dit kontingent: 292 kr.
Husk!
Er du studerende på en videregående uddannelse, koster det ingenting at blive medlem af HK.
Der medtages ikke et evt. kontingent til HK's a-kasse i ovenstående beregning.
Slå til nu
I beregningen er indeholdt fagforening hos os samt hos Alka. Meld dig ind i HK allerede i dag, og få glæde af billige forsikringer og en lang række af andre fordele med det samme.
 Meld dig ind i HK
Sådan er vi kommet frem til din beregning
Beregningen af din anslåede medlemsrabat er lavet på baggrund af de oplysninger, du indtastede og sammendholdt med gennemsnitsprisen fra Nykredit, Tryg, Topdanmark, Alm.- Brand, GF og Codan på 5.000 potentielle kunder på forsikringsguiden. Resultatet er den forventede gennemsnitlige besparelse ved at melde sig ind i HK og skifte til Alka Forsikring.
Weidekampsgade 8
P.O. Box 470