Købsbetingelser

Købsforholdet

Ved et køb på HK.DK, foretager køberen et køb hos Copenhagen Event Company ApS

Information
Umiddelbart efter et køb er foretaget hos Copenhagen Event Company, vil køberen modtage en e-mail med relevant information, afsendt framedlemfordele@cecevent.dk. Dette gælder dog ikke hvis selve købet ikke bliver foretaget direkte på www.hk.dk, men hvis der tages direkte kontakt til arrangementet eller samarbejdsudgiveren.

Det vil være muligt at tage kontakt til arrangørerne af HK Medlemsfordele, Copenhagen Event Company ApS på:
E-mail: medlemsfordele@cecevent.dk

Billetter
Efter et køb er foretaget på www.hk.dk eller hos samarbejdsudgiveren, vil køber enten:

• Modtage en fysisk billet afsendt fra Copenhagen Event Company ApS
  • Modtage en fysisk billet afsendt direkte fra samarbejdsudgiverenIkke at modtage en fysisk billet, men modtage information herom på e-mail eller telefon

Copenhagen Event Company ApS gør særligt opmærksom på, at forsendelsesrisikoen påhviler køber, og Copenhagen Event Company ApS påtager sig intet ansvar eller risiko for fysiske billetters hændelige undergang, forringelse, bortkomst eller beskadigelse under forsendelsen til køber. Se dog herunder om erstatningsbilletter. Copenhagen Event Company ApS hæfter ikke for fejl begået af kunder i forbindelse med indtastning af kontaktoplysninger. Copenhagen Event Company ApS hæfter heller ikke, hvis sådanne fejl måtte medføre, at billetter ikke når frem til kunder i tide.

Erstatningsbilletter
Copenhagen Event Company ApS vil som en service i forbindelse med langt de fleste arrangementer være i stand til at udstede erstatningsbilletter, såfremt dine fysiske billetter ikke kommer frem, bortkommer eller er blevet beskadiget. Så kontakt Copenhagen Event Company på medlemsfordele@cecevent.dk, såfremt du har behov for at få dine billetter erstattet. Det koster billetgebyret pr. billet + 50 kr. i administrationsomkostninger. Ved udstedelse af erstatningsbilletter ugyldiggøres de oprindelige billetter. Når en udskrivning af erstatningsbilletter er gennemført, er det ikke muligt at fortryde ordren.

Ved aflysning af arrangement
Copenhagen Event Company ApS vil i tilfælde af for få tilmeldinger eller for få købte billetter, kunne aflyse arrangementet. Køberen vil i dette tilfælde få besked herom via telefon eller e-mail. I sådanne tilfælde, vil billetprisen blive refunderet, hvis ikke køber ønsker at ombytte billetten til et andet arrangement af samme eller mindre værdi.

Copenhagen Event Company ApS har intet ansvar over for kunden vedrørende arrangement udbyderens betalingsstandsning, konkurs, aflysning af arrangementer eller eventuelle andre reklamationer vedrørende et arrangement. Al henvendelse herom rettes til arrangøren. Information om arrangørens fulde navn, adresse, telefonnummer m.m. kan fås hos Copenhagen Event Company ApS

Det er, jf. "Lov om videresalg af billetter til kultur- og idrætsarrangementer”, ikke tilladt at sælge og videresælge billetter til overpris i Danmark. Copenhagen Event Company ApS har intet ansvar for problemer, som skyldes kopiering eller videresalg af billetter. Copenhagen Event Company ApS påtager sig ikke ansvaret for gyldigheden af billetter, der måtte være købt udenom www.hk.dk.dk. Kunder med ulovligt kopierede eller ulovligt videresolgte billetter får ikke adgang til arrangementet.

Personfølsomhed
Personhenførbare oplysninger (oplysninger som bliver angivet under købet op www.hk.dk.) opbevares og transmitteres ikke krypteret. Transmission og opbevaring af oplysninger foregår i et lukket netværk. Der er altså ikke adgang til disse oplysninger fra internettet.

Copenhagen Event Company ApS vil til nogle arrangementer videregive relevant information om køberen til samarbejdsudgiveren i forbindelse med arrangementet. Relevant information kan være fulde navn, e-mail samt telefonnummer, som samarbejdsudgiveren kan bruge til at genkende medlemmet ifm. arrangementet, og adresse ved forsendelse af billetter fra samarbejdsudgiveren.

Betaling på HK Medlemsfordele
Der kan modtages betaling med følgende betalingskort:
Dankort/Visa
Mastercard
Maestro
Visa
Visa Electron
JCB

Læs mere om kortgebyr.

Fortrydelsesret I henhold til "Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a" er køb af billetter IKKE omfattet af fortrydelsesretten. Læs dog mere om andre varer/tjenesteydelser herunder.

I tilfælde af, at der bliver tilbudt ekstra produkter fra Copenhagen Event Companys samarbejdsudgivere, som Copenhagen Event Company ikke har tilbudt via www.hk.dk, fralægger Copenhagen Event Company sig ansvaret herom, og køber bedes rette sin henvendelse direkte til udgiveren.

Forbehold for fejl og mangler
Copenhagen Event Company ApS tager forbehold for fejl og mangler i priser og beskrivelser.

Vi er ved telefonerne mandag til torsdag kl. 8-17. Fredag kl. 8-16.

Ved tekniske problemer på hjemmesiden, ring til 4437 1563. Åbent 6-24.

Mit HK

Log på Mit HK

Vi er ved telefonerne mandag til torsdag kl. 8-17. Fredag kl. 8-16.

Ved tekniske problemer på hjemmesiden, ring til 4437 1563. Åbent 6-24.

Mit HK

Log på Mit HK