Du kan i øjeblikket ikke logge ind med NemID på Mit HK , det skyldes en fejl hos NemID.
Du kan logge ind med brugernavn/adgangskode, hvis du tidligere har oprette en, eller du kan anvende MitID
Min HK-adgangskode virker ikke (er blevet låst)
Det er kun dig selv, der kan oprette en HK-adgangskode. Hvis din adgang er låst, skal du logge ind med NemID og herefter selv oprette din HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Jeg har glemt min HK-adgangskode
Log ind med NemID, hvorefter du kan oprette en ny HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Det er første gang, jeg logger på Mit HK
Så har du ikke en HK-adgangskode endnu. Du skal først logge ind med NemID, og herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Skal jeg altid logge ind med NemID?
Nej, kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge mit NemID?
Ja, det kan du godt.
Jeg har tekniske problemer med at logge ind
Oplever du tekniske problemer med at logge ind, kan du ringe på: 4437 1563 i åbningstiden, som er 6.00-24.00
HK’ernes job og opgaver inden for kommunikation og markedsføring udvikler sig med lynets hast, og digitaliseringen sætter sit præg på både de klassiske kommunikationsopgaver og arbejdet med events og tolkning.
Inden for markedsføring er særligt Big Data, algoritmer og automatisering blevet nøgleord. Og med nye onlineløsninger til afvikling af events og kommunikation ser vi nye muligheder for at mødes og samarbejde på tværs af geografi. Mange vil derfor opleve et kompetencegab mellem deres klassiske kommunikative baggrund og de hardcore tekniske krav, der bliver stillet til fremtidens kommunikations- og marketingmedarbejdere. Udviklingen går rigtig stærkt og kompetencekravene ændrer sig hele tiden, så din chef har ikke nødvendigvis det fulde overblik over, hvilken retning jeres indsats bevæger sig i. Derfor er det meget vigtigt, du selv forholder dig til den faglige udvikling.HK Privat giver et bud på fem jobprofiler, der tegner fremtiden indenfor kommunikation og markedsføring. Jobprofilerne afhænger af typen af virksomhed, du er ansat i. I større virksomheder vil der ofte være flere specialiserede jobprofiler, hvor mindre virksomheder typisk har behov for medarbejdere, der kan varetage en bredere vifte af opgaver.
Fælles for jobprofilerne er, at der er nogle tværgående kompetencer, som er vigtige for alle HK’ere, og så er der nogle faglige kompetencer for hver af jobprofilerne. Overvej hvilken profil, der passer til dig, og se hvilke kompetencer, du får brug for at tilegne dig, for at være klar til fremtiden.
For hver jobprofil finder du nogle anbefalede uddannelsesveje, som kan inspirere dig til dit næste faglige skridt.
Beskrivelse af jobprofilen
Eventkoordinatoren udvikler, planlægger og eksekverer events, messer, arrangementer, konferencer, seminarer samt store og små kurser m.m. Det kræver en stærk faglighed inden for koordinering, gode planlægningsevner og en struktureret tilgang til arbejdet, ligesom et grundlæggende kendskab til markedsføring er nødvendigt. Kendskab til oplevelsesøkonomi og viden om facilitering, involvering og læring er afgørende for at kunne skabe udbytterige arrangementer og gode oplevelser for deltagerne. Den digitale udvikling stiller desuden nye krav til, at eventkoordinatoren kan afvikle mange typer af arrangementer online.
Individuel anbefalet uddannelse:
AMU-kurser:
EUD (Erhvervsuddannelser):
Akademiuddannelser:
Akademimoduler:
Diplomuddannelser:
En stærk faglighed og opdaterede kompetencer er den bedste garanti for, at du også har job i morgen. Måske er det tid til en opdatering af dine kompetencer – eller til at få nogen nye?
Få overblikket over dine efteruddannelsesrettigheder
Har du satset på job frem for uddannelse? Og har tilegnet dig masser af viden og kompetencer gennem arbejdslivet? Så har du en unik mulighed for at få papir på det, du kan, gennem en realkompetencevurdering (RKV)
Læs mere om Realkompetencevurdering
Uddan dig inden for bæredygtighed og grøn omstilling. Brug din viden, værktøjer og kompetencer og skab værdi for den virksomhed eller organisation, du arbejder for.
Arbejdsopgaverne kan spænde lige fra at skrive nyheder og pressemeddelelser, holde styr på hjemmesider og de sociale medier, over oversættelse af vejledninger og andre tekster, kommunikation med ind- og udenlandske kunder, udarbejdelse af markedsføringsmaterier til at koordinere forskellige indsatser og kampagner. Kort sagt, du og dine fagkolleger skaber synlighed omkring en virksomhed og dens produkter og ydelser.
Fagområdet har også en stor gruppe, der arbejder som tolke eller tegnsprogstolke. Her er det kulturelle kompetencer, sproglige kundskaber og social indsigt, som er de vigtigste værktøjer.Kurser og arrangementer er målrettet HK Privats 13 fagområder. Nogle kurser går i dybden med de enkelte områder, mens andre er tværgående og relevante for de fleste.
Log ind med NemID
Du kan altid bruge dit NemID til at logge ind på HK.dk. Hvis det er første gang du logger ind, skal du altid bruge dit NemID