HK.dk logo

Rådgivning, support, kundeservice

Bruger du en stor del af din arbejdstid på at servicere virksomhedens kunder og medarbejdere, kan du bygge oven på din uddannelse med en akademi- eller diplomuddannelse

For dig der arbejder rådgivning/support/kundeservice er der ikke nogen decideret overbygningsuddannelse. Nedenfor finder du et eksempel, hvis du kunne tænke dig at udvikle dine kompetencer inden for kommunikation og formidling.

Akademiuddannelsen i kommunikation og formidling

Uddannelsen giver dig modeller og værktøjer til at arbejde med kommunikation og formidling på strategisk plan og i praksis. Du kan også beskæftige dig med metoder og strategi inden for fundraising. Du lærer bl.a., hvordan man lægger en kommunikationsstrategi, der stemmer overens med virksomhedens overordnede strategier, og du får redskaber til at formidle et budskab målrettet.

Læs mere om uddannelsen her

Begynd eventuelt med modulet Præsentationsteknik


Log ind som medlem

Problemer med login?

For at øge sikkerheden i forbindelse med din adgangskode til Mit HK, skal du logge ind med NemID første gang, herefter kan du oprette din egen adgangskode på Mit HK.

Log ind med NemID

 Luk


Der vil blive sendt en mail eller sms med info om login

 Luk


Der er opstået en uventet fejl. Prøv evt. igen senere.

 Luk