Har du oplevet ubehøvlede kunder? Så kan du dele din oplevelse med os. Hver eneste historie er med til at bevise, at ubehøvlede kunder er et reelt problem, som kaster grimme skygger over arbejdsmiljøet i handelsbranchen. Og vi er nødt til at bevise problemets karakter og omfang, hvis vi skal kunne løse det sammen med kunder og arbejdsgivere.

  

*
*
*
*
*
*
Må HK bruge en anonymiseret udgave af din historie i vores kampagne?

*
Hvis du ikke allerede er medlem af HK, vil du så ringes op og høre, hvad vi kan tilbyde dig i dit arbejdsliv?

*

Din historie gør en forskel

Når du deler din historie, så er du med til at gøre problemet klokkeklart. Og det er afgørende for, at vi kan få flere kunder til at huske den gode tone. Også når tålmodigheden svigter, fordi køen er lang, medarbejderen er ny, og mælken er blevet dyrere.

Men med mange vidnesbyrd i hånden kan vi også lægge pres på arbejdsgiverne, så de husker at gøre deres for at sikre et godt psykisk arbejdsmiljø – bl.a. med forebyggelse af kundekonflikter og uddannelse i konfliktnedtrapning.

 

Hvis du ikke vil dele din historie

Vi har fuld forståelse for, at det kan være svært at dele sin historie, og det kan også være, at du aldrig er rendt ind i en ubehøvlet kunde. Heldigvis er der også andre måder at bidrage til at sætte fokus på problemet. Du kan: 

 

  • Dele denne påmindelse til kunder om at tale pænt
  • Dele vores opfordring til ansatte om at dele deres historie

 

Kontakt os

Hvis du har brug for at tale med os om dit arbejdsliv, så kan du altid kontakte os og få hjælp og rådgivning ved at ringe til 3330 2933.