Har du oplevet ubehøvlede kunder? Så kan du dele din oplevelse med os. Hver eneste historie er med til at bevise, at ubehøvlede kunder er et reelt problem, som kaster grimme skygger over arbejdsmiljøet i handelsbranchen. Og vi er nødt til at bevise problemets karakter og omfang, hvis vi skal kunne løse det sammen med kunder og arbejdsgivere.
Del din historie
har du oplevet ubehøvlede kunder?
Du er da for dum til at arbejde her. Møgunge. Kælling. Er du født i går? Idiot. Den slags er en del af arbejdslivet for mange i handelsbranchen – og det slår skår i arbejdsglæden og arbejdsmiljøet. Nu tager vi kampen op mod problemet!
Din historie gør en forskel
Når du deler din historie, så er du med til at gøre problemet klokkeklart. Og det er afgørende for, at vi kan få flere kunder til at huske den gode tone. Også når tålmodigheden svigter, fordi køen er lang, medarbejderen er ny, og mælken er blevet dyrere.
Men med mange vidnesbyrd i hånden kan vi også lægge pres på arbejdsgiverne, så de husker at gøre deres for at sikre et godt psykisk arbejdsmiljø – bl.a. med forebyggelse af kundekonflikter og uddannelse i konfliktnedtrapning.
Hvis du ikke vil dele din historie
- Dele denne påmindelse til kunder om at tale pænt
- Dele vores opfordring til ansatte om at dele deres historie
Kontakt os