• Indstil din elevplads herunder. Senest 29. oktober 2021 kl. 12.

• Husk at lave en rigtig god begrundelse for, hvorfor det netop er din arbejdsplads, der skal have prisen som "Årets elevplads i HK Privat Midt".

• Den, du angiver som kontaktperson på din arbejdsplads, får en mail om indstillingen og vil kunne se det, du skriver om arbejdspladsen.

• Du får også selv en kvittering på din indstilling.

• Hvis din kandidat udvælges som finalist, vender vi tilbage til dig for at aftale nærmere om et besøg på jeres arbejdsplads. Hvis dommerpanelet i finalen udpeger din kandidat som vinder af prisen, tager vi ligeledes kontakt til dig for at aftale, hvordan vi sammen kan lave en overraskelse ved kåringen af vinderen.

• Overraskelsen finder sted på jeres arbejdsplads i løbet af november 2021.

• Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive til henriette.fuglsang@hk.dk

Team kaffe

INFO: Vi bruger kun oplysningerne til udvælgelsen af Årets elevplads 2021 i HK Privat Midt og sletter de indsamlede data, så snart prisen som "Årets elevplads i HK Privat Midt 2021" er uddelt. De oplysninger vi har registreret i forbindelse med indstillingen vil kun blive behandlet internt i HK Privat Midt og af medlemmerne af juryen. Du kan læse mere om hvordan HK generelt behandler personoplysninger på vores hjemmeside: www.hk.dk/omhk/oplysning/persondata

Indstil til årets Elevplads 2021 HK Privat Midt

Husk at udfylde alle felter, inden du trykker "indsend". Betingelser: 1. Arbejdspladsen skal ligge i HK MidtVests geografiske område. 2. Arbejdspladsen skal uddanne elever indenfor HK's fagområder.
Er du elev på arbejdspladsen?