• Indstil eleven herunder. Senest 13. april 2022 kl. 14.
  • Den elev, du indstiller, får en mail om indstillingen og vil kunne se det, du skriver om ham/hende.
  • Du får også selv en kvittering på din indstilling.
  • Hvis din kandidat udvælges som finalist, vender vi tilbage til dig for at aftale nærmere om et besøg på jeres arbejdsplads.
  • Hvis dommerpanelet i finalen udpeger din kandidat som vinder af prisen, tager vi ligeledes kontakt til dig for at aftale, hvordan vi sammen kan overraske vinderen på jeres arbejdsplads.
  • Overraskelsen finder sted på jeres arbejdsplads i slutningen af april 2022.
  • Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive til henriette.fuglsang@hk.dk

Kvinde med pokal

INFO: Vi bruger kun oplysningerne til udvælgelsen af "Årets tandklinkassistent-elev 2022" i HK Privat Midt og sletter de indsamlede data, så snart prisen er uddelt. De oplysninger, vi registrerer, vil kun blive behandlet internt i HK Privat Midt og af medlemmerne af juryen. Du kan læse mere om hvordan HK generelt behandler personoplysninger på vores hjemmeside: www.hk.dk/omhk/oplysning/persondata

Indstil til Årets tandklinikassistent-Elev HK Privat Midt 2022

Udfyld alle felter, inden du trykker "Indsend". Betingelser for indstilling: Arbejdspladsen skal ligge i HK Midts område (Fyn, Fredericia og omkringliggende øer). Elever, der indstilles som Årets tandklinikassistent-elev skal være elev, når prisen deles ud i slutningen af april 2022.